شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

درخواست کمک!

با سلام خدمت دوستان.

همه ی نبودنامو به بزرگی خودتون ببخشید و دلایل نبودن و گله مندی های به حقتون بمونه برای بعد.

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب. پدرم چند سالی هست که دچار آسم خفیفی شده و توی این چند سال یک اسپری به اسم ( سری تاید ام دی آی 125، ساخت کشور استرالیا) رو مصرف میکنه و خیلی هم براش به درد بخور بوده ولی متاسفانه بنابه دلایلی که همه مون میدونیم و به تبع اون بحران بی دارویی توی کشور، همه جارو زیر و رو کردیم (حتی کشور دوست و برادر همسایه، عراق!) اما پیدا نکردیم.

از این دارو هندی و ایرانیشم توی بازار موجوده اما نه تنها مفید نیست که آسم بابامو تشدید هم میکنه، متاسفانه.

الان دو سه ماهی هست که این اسپری رو پدرم مصرف نمیکنه و کمی دچار مشکل شده.

از همه ی دوستای خوبم توی فضای مجازی خواهش میکنم که هرکس در حد توانایی و وقت خودش و البته از هرجایی که میتونه و میدونه که میشه این اسپری رو گیر آورد من رو در جریان بگذاره و بهم این لطف بزرگو بکنه. حقیقتن من نمیتونم زیاد به نت بیام و این از معدود دفعاتی بوده در این چند ماه که اومدم نت و به همین دلیل از هر دوستی که زودتر این درخواست کمک رو میبینه خواهش میکنم که بقیه ی دوستان رو در جریان بذاره تا شاید بشه با کمک دوستانی که بهتر از آب روانند! این مشکل رو حل کرد.

دوستدار و ارادتمند شما، شوخ ِ شبی که رمقش کمتر و کمتر میشود...