شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

تزی با چاشنی گـُنده گویی!

چند سال پیش از یکی از جامعه شناسان بزرگ نقل شده بود که 99درصد جوانان دست به عمل خود*ارضایی می زنند و اون یک درصد باقیمانده که این کار را نمی کنند یا بسیار مقید به دین و مذهب هستند و یا مشکل جنسی دارند.

اما من می توانم یک فرضیه ی خام را ارایه کنم و شق سومی هم رو اسم ببرم. این دسته سوم کسانی هستند که علی رغم عدم اعتقاد عملی و حتی فکری به دین، بنابر پیش فرض هایی که عـُرف ( که دارای رابطه ی تنگاتنگ با دین و مذهب است) در سالیان متمادی برایشان تعریف کرده از این کار روی گرداند و حتی دلایل پزشکی ( گاها واهی) را دستاویزی برای توجیه این مسئله بر می شمرند.

من معتقدم این دسته ی سوم، که دامنه ی وسیعی رو هم شامل میشه و اصلا به چند مورد ختم نمیشه، ساخته و پرداخته ی " گذار ِ ناقص ِ جهان ِ سوم از سنت به مدرنیسم" است و همین تغییر پوسته و نه محتوا، باعث شده که نه تنها در این مورد ( که من به عنوان مشت نمونه خروار ذکر کردم)، که در بسیار موارد دیگه " کمیتمون لنگ بزنه".


+ الزاما هر فرضیه ای که به ذهن من می آد علمی نیست و حتی ممکنه هیچ گونه پایه و اساس منطقی هم نداشته باشه و به نوعی فقط طرح یک مسئله باشه، به همین خاطر از تمام عالمان و کارشناسان و دانشجویان رشته های علوم اجتماعی و سایر علوم به خاطر این " گنده گویی" معذرت می خوام!


با " دوزخیان"

این چه حرفی است که در عالم بالاست " دوزخ"

هر کجا مثل اینجا و امروز گرم باشد، همان جاست " دوزخ"


این من ِ عجیب

همیشه ی خدا دوست داشته ام و دارم که یه همراه پایه و با حال و یه رفیق به تمام معنا داشته باشم که هر وقت گفتم بیا بریم یه قهوه بزنیم بگه بزن بریم...

این قضیه برای کباب، هر نوع خوراکی متشکل از کاکائو، و یه سری چیزای خصوصی دیگه هم صادقه!


+می یافت نمی شود، اگرم یافت شود " دلش با دگران است"...

++ کم شانسی بیداد می کنه.


شرم باد!


بر جنگ افروزان و جنگ طلبان شرم باد.


+ وقتی که مرگ کودکی را می بینیم و حتی قبل تر از آن، شکنجه ی روحی که با آن همه صدای مهیب انفجار بر آن کودک وارد شده است را تصور می کنم، احساس شرم، نفرت، سردرگمی و درد وجودم را پـُـر می کند و به هرچه و هرکه ( با تاکید بسیار بر روی هرچه و هر که) عامل این اتفاق شرمناک می شوند نفرت می فرستم...


مردان خدا پرده ی پندار دریدند


فقط همین، دریدند!


+ آلت ها زین پس فقط آلت دست " مردان خدا" هستند و عقیم سازی هم مستوجب عقوبت...


ماه مهمانی خدا، ماه دل ضعفه!


همانا خداوند بلند مرتبه در شهر و منزل ما روزه نگرفتن را از روزه گرفتن سخت تر آفرید.


تویی آن شکرین لب یاسمین بر


بابام پشت سر هم چندتا عطسه کرد و با یه دستمال بینی شو هم گرفت، بعد مامان بر می گرده بهش میگه اینا به خاطر اون دوش آب سردی بود که گرفتی و بعدشم اومدی جلوی باد کولر نشستی! تیکه انداختاااااا

مرسی مامان

مرسی تیکه انداختن در حد لالیگا


شاه کار موسیقیایی

موسیقی ایرانی به کمال رسید.

 این خبر بعد از پخش شدن این آهنگ ( کلیک کنید) در اذهان متبادر شد!

آهنگی با مضامین والا و محتوایی عالی و سرشار از لحاظ موسیقایی که گوش را می نوازد.