شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

دیگه شورشو در آوردم!


تو دعوا یکی به اون نفر دیگه گفت جوری میزنمت که با برف سال بعد بیای پایین!

من نه با کسی دعوام شده نه کسی منو زده ولی با برف امسال حضور بهم رسوندم

امروز اولین برف زمستان بارید.


نظرات 8 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 15 دی 1393 ساعت 05:55

همه برف دارن ما نم نم هم نداریم
برفتون تبریک

فردا هم احتمالا بباره

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 13 دی 1393 ساعت 03:22

ﺧﻮﺑﻪ ﺗﻮ ﺷﻬﺮ ﻣﺎ اﺯ اﻳﻦ ﺩﻋﻮا و ﺣﺮﻓﺎ ﻧﻤﻴﺸﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﻃﻮﻝ ﺑﻜﺸﻪ ﻛﻪ ﺑﻴﺎﺩ ﭘﺎﻳﻴﻦ...
اﻻﻥ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻪ اﺑﺮﻱ ﺷﺪﻥ ﻫﻢ ﺭاﺿﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ ﺑﺮﻑ و ﺑﺎﺭﻭﻥ ﭘﻴﺸﻜﺶ...

ﺩاﺭﻡ ﻏﺶ ﻣﻴﻜﻨﻢ اﺯ ﺧﻮﺷﻲ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺷﻴﺨﻤﻮﻥ(ﭼﺮا ﺁﻳﻜﻮﻥ ﻏﺶ ﻧﺪاﺭﻩ???)

من برگشتم همشهریه شما هم برمیگشت!
منم از برگشتن خودم دارم غش میکنم...

دخت جنوب شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:57

خوش برگشتی...
خوشابه سعادتتون...

همچنین...
بله که خوش به سعادتمون برای داشتن دوستانی مث شما

متین چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 18:48 http://nokhbeh-iran.blogfa.com

ای بابا . تو چرا اینقد دیر اومدی
دلمان تنگ شده بود. چه خبر؟کجا بودی ؟
خوش اومدی

سلام
خوبیش اینه که اومدم
سلامتی
شما چه خبرا؟
ممنونم دوست خوبم

مامان چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 14:42

چه برف خوش یومن و قدمی .....برف و قدمتان مستدام

خوش یمین که حتما چون شما هم تشریف فرما شدین

کیمیا.ش چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 13:22

منم خوبم. ممنون

+تهرون!!!!

خداروشکر

+تهرون خوبه
بله بله
منم خوبم
بله بله

گندم چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 11:58 http://gandomzaar.blogsky.com/

چقدر مودب دعوا میکردن! :)) خیلی سورئاله به نظرم وسط دعوا همچین درامی رو آفریدن

اصلا دعوا کردن مال مودباس...

کیمیا.ش چهارشنبه 3 دی 1393 ساعت 00:57

شوووووخییییییی!!!
سلام علیکم احوالات شریف؟! سالمی؟!
میخواستم بگم دیگه شورشو در آوردین که خودتون زحمت کشیدین گفتین!
خوش برگشتی!

+راستی ما هم برف داریم امشب اونم چه برفی! فکر کردین فقط خودتون برف دارین؟؟!!! [آیکن شاخ و شونه]

کیمیاااااااا
و علیکم السلام
شکرخدا سالمم!
شما خوبید؟

+ کدوم شهر؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد