شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

پگیدا

یکی از همشهریام حدود پانزده سال پیش رفت انگلستان و اونجا با یک دختر تازه مسلمان شده ی بریتانیایی اصیل و زاده ی لندن ازدواج کرد. چند وقت پیش برگشتن با چهار تا بچه! ازشون پرسیدن چه خبره؟!

خانمش جواب داد میخوایم چهارتای دیگه هم داشته باشیم تا جمعیت مسلمانا بیشتر و بیشتر بشه...

اینجارو(کلیک کنید) و از پگیدا مطلع شوید.


نظرات 6 + ارسال نظر
متین شنبه 20 دی 1393 ساعت 19:19

ای جونم. خیلی خوشم اومد. البته من خودم شش تا بچه میخوام. سه تا پسر سه تا دختر

تا آقاتون چی بخواد!

آسیه چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 17:50

انگاری اونایی که زاده لندنن زیادی خواهان بچه هستن
یه بنده خدایی هست که قراره زن یه بنده خدای لندنی بشه که 12 تا بچه خواسته...6 پسر و 6 دختر

کمه
باید زیر ۱۸تا برنامه ریزی نکرد

گندم چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 16:33

من تشبیهشو کردم! خوبی و بدیش به خوبی و بدی مشبهش ربط داره!

خب اونو ول کن
اینایی که الان گفتی یعنی چی؟!

کیمیا.ش چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:41

من خودمم نمیدونم چه کاری مدنظرم بود!

منم خودم نمیدونم چه کاری مدنظر شما بود!

کیمیا.ش چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:23

از طرف من بهشون بفرمایین؛ "کار را که کرد؟! آنکه تمام کرد!!!"
8تا کمه! تا جا داره تلاش کنن (روو بیست، سی تا مثلا)، خدا هم کمکشون میکنه!
و من الله توفیق

خدا با مومنین است...
البته چه کاری مدنظر شما بود؟! من که متوجه نشدم

گندم سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 22:49

شبیه برنامه های تبلیغات اهداف صدا و سیما شد این

اینی که گفتی خوبه یا بد؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد