شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

بحران بی شوهری!

امروز صبح رفتم پیش یکی از دوستام که طلافروشی داره، 2تا دختر خانوم اومدن و گفتن یه سکه می خوایم. دوستم یه قیمتی گفت که منتهی به عدد فرد می شد و یکی از دخترا گفت لطفا مثلا به جای 3، 2 بگیرید که دقیقا پولشو با این یکی دوستم که همراهمه بشه نصف کرد.

منم ازشون پرسیدم برای کادو می خواید؟

گفتند بله.

پرسیدم حتما یکی از دوستاتون شوهر کرده!!!

جواب دادن بله.

منم گفتم احیانا دوست دیگه ی مجردی ندارید که قصد ازدواج داشته باشه؟!

یکیشون با لحن جالبی گفت ما خودمون مجردیم ( یعنی بحران تا این اندازه؟!)

بهشون گفتم خودتون نه، از دوستانتون، که شما بعدا بیاین خونه مون و یه سکه برامون بیارید!


نظرات 15 + ارسال نظر
فاطیما چهارشنبه 26 شهریور 1393 ساعت 01:32 http://muddy.blogfa.com

دهنت سرویس:)))))))))))

فقط دهنم؟؟؟؟

پسرک زیادی پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 07:57 http://sigarblack.blogfa.com

شوخ بامزه ی من!خب دوتا یکیشونو برا من میاوردی!

شما که از شواهد امر بر میاد دور و برتون "کیس" ریخته!

اسمم نمیاد حالا خودت یه چیزی فرض کن :D چهارشنبه 29 مرداد 1393 ساعت 18:51

تعریف نبود که! بیشتر ضد تعریف بود

در ستاره بودن خودم که شک ندارم ولی آقای سهیل رو بجا نمیارم

من خوبم شکر خدا

فرضم نمیاد!
نه تعریف بود!!!
ستاره ایی نیست که در مسیر سیاه چاله افتاده باشی؟!

خانوم دکتر (مهندس سابق) سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 17:00

شوخی چقدر تو روت زیاده (مودبانه همون پررو)

به به ستاره ی سهیل بعدی!
سلام
خوبید؟
(مثلا ندیدم و نخوندم که در تعریف از من چی گفتین)

black swan سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 12:26 http://mytopia.blogsky.com

یه جوری قضیه رو میگی که انگار از بحران چلسه ی 5 به علاوه ی 1 و بهار عربی و جام جهانی مهمتر به نظر میاد...!!!!!

و تو چه میدانی...

لپ طلا سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 00:56

آقا راستی بنده یه سئوالی برام پیش اومد: " جناب بحرانِ بی زنی نیست آیا ؟! " نه جانِ من نیست؟؟؟؟!!!! اصلاً اگه بحران بی زنی وجود نداشت، احتمالاً حاج آقای ما شونصد سال پیش مزدوج شده بود و بنده الآن در بحران بی شوهری قرار داشتم که خب هر چند دردش از بی زنی کم تر است، اما برای خودش دردی است دیگر!!!

من فک میکردم شما یه " نیمچه روانشناسی" بیش نیستید، حالا کاشف به عمل اومد که از ضمیر پنهان دوستان وبلاگی خود نیز هم خبر داری...

نقاشچی دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 19:39

اووووووووووو!!!!
مردم چه پولایی دارن!!!
ماهمه باهم پول میذاریم یه ربعی نیمی کادومیبریم اینادونفری؟!!!
شیخ وشیطنت؟!!!!!!!!!!

دیدی مردم چیکارا میکنن؟!
شما هم بد نیستیدااا
دوست مجر ندارین؟!
العیاذبالله...

دخت جنوب دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 05:49

متاسفانه این بحران شامل حال همه قشرمیشه....

عنوان بحث برانگیزه:D

شوخی تاتنورداغ بودبه قولی میچسبوندی!
بایه تیر2نشون
حالت چطوررررره؟؟؟

همه قشر؟! حتی قشر قشری؟!!!
در واقع تامل برانگیزه
خودم نذاشتم زیاد تنور داغ بشه وگرنه فاز میچسبوندیم!!
از احوالپرسیای شما خوبیم!!!

دخت جنوب دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 05:35

سلااام
عرض می شودشوخیای عزیز


خحخخخخخ :چشمک
حالا توهم ازاین بحران گل آلود:ماهی :بگیر

سلام ستاره ی سهیل

ماهی دوس ندارم، دلم شاه ماهی می خواد

ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 14:06


ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻲ اﻻﻥ ﺧﺪا اﺯﺕ ﺭاﺿﻴﻪ ﻛﻪ ﺩﻟﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﺷﻜﻮﻧﺪﻱ???

نه اتفاقا، از اون روز به بعد دچار بحران روحی و روانی عظیمی شدم!

بهار شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 14:07 http://yekdonyaharf.blogfa.com

شوخی سروگوشت بدجور میجنبه ها!!!!!
مطمئنی به نیت دیدن دوستت رفتی طلافروشی؟

سر و گوش نه، زبونم...
نه زیاد مطمئن نیستم

s...r جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 21:41 http://fa-blog-iran.vf1.us

کاراتون خیلی خوبه امیدوارم همیشه اینجوری باشه
من زیاد بهتون سر میزنم بیشتر مطلب بزارید

6588

بیشتر مطلب گذاشتنم نمیاد!
اما شما بیشتر بیاد و بیشتر مارو خوشحال کنید.

متین جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 17:33 http://anotherlife.blogfa.com

هیچ چیز به ذهنم نمیرسد ولی آن دختر هم حرف چرتی زده. خودم مجردم.
اَه . حالم بهم خورد .

زیادم چرت نبود، بنده ی خدا دلش شوهر خواسته

هانیه جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 16:13

سلام چه خوب جوابشون رو دادید

درد شما بانوان گرامی اینه که پشت همو خالی می کنید!
نباید اینجوری بگید، باید می گفتید خب " تا تنور داغه میچسبوندی"... بودن کسی از هم جنساتون که پیشنهادشو دادن

گندم جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 09:38 http://gandomzaar.blogsky.com

بزنم به تخته سر و زبون داری شما تو این پست بیشتر تو چشه تا جوا دخترا

من الان باید اینجوری ===» بشم تا زیاد وقیح به نظر نیام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد