شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

طبق ِ آمار!


طبق ِ آماری که من شنیدم و دیدم، درصد بزرگی از فضای نت و وب سایت های جهانی، سایت های پور*نو و صکص هستند... آماری که خودم بهش دست پیدا کردم و درصدد افشاش هستم اینه که اگر توجه کرده باشین چیزی در حدود شونصد درصد وبلاگ های ما ایرانیا صحبت، گله و ...  از عشق و عُشاقمون ِ!


درصدد ِ هیچ نتیجه گیری بر نیاید لطفا.

با تشکر، اداره ی طبق ِ آمار.




نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 03:10

وچرا واقعا چرا ؟
جوابش:
چون دشمن عاقل است و زرنگ!
میداند دست بگذارد کجا.
اگر اجازه هست دیگه ایجا بگیم معضل!
این معضل چراغ قرمز جوانان جاهل این مرز و بومه .
براستی فکرکردیم که چرا شارع مقدس انقدر سفارش به ازدواج کرده؟
رسیدن به اهداف متعالی انسانی وکمال بشر؟
بدون شک بله
اما زنجیری به نام شهوت همچون خوره ای به جان این روح میفته که تنها راه رهایی ازین زنجیر و پریدن در اسمان کمال خیلییش توسط همین ازدواج حل میشه .
متاسفانه این موضوع که شما در پستهاتون بارها ازش در رنج بودید در جامعه ما بد بهش پرداخته شده . هرچند راه حل هایی هم داره .

به قول ِ شاعر و البته شهر آشوب! چون دوست دشمن است،،شکایت کجا بریم؟! و اما هرچه می خواهید اسمش را بذارید ولی این اسامی باعث نشود که ما از هدف دور شده و یا آن را تابویی نشان داده که جز در محافل فوق ِ خصوصی از آن نامی به میان نیایید!
شارع ِ مقدس سفارش به ازدواج کرده، قبول، آیا شارع ِ مقدس که این همه بر اهمیت این امر واقف است چرا راه را برای سو استفاده ها و سختگیریها آنقدر باز کرده (هرچند من به شخصه در این جور قضایا دوست ندارم یقه ی کسی به غیر زمینیان را بگیرم!) ؟! شهوت به خودی خود امر ِ نکوهیده ای نیست چون تا نباشد آن الفتی که باید و شاید ایجاد نمی شود... بدون ِ شک این امر را کتمان نمی کنم که گوشه ای چه بسا بزرگ از دغدغه های ذهنیم به این امر اختصاص پیدا کرده.
به نظر ِ من این موضوع اصلا بهش پرداخته نشده، چه خوب چه بد. شما اینجا گفته اید راه حل هایی دارد و لی ظاهرا از دید ِ شما یک راه حل دارد و لاغیر، آنهم ازدواج است!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 18:15

خوب این خصلت مرد و زن شرقی است
مگه فیلم های هندی را نمی بینی که همه اش در مورد عشق و عاشقی است
تازه اگر عشق نبود پس این داستان ها و اشعار عاشقانه حافظ و سعدی و خیام پیدا نمی شدند

چیستا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 18:17

خب حالـا گیریم که آمارتون دُرس اصن. شوما باید این نکته رُ مدنظر قرار بدین که همین س ک س و صوبت کردن از عشق به قول خودتون، تشکیل دهنده ی نصف نیازهای بشری ست و این نیازها تا برآورده نشن نباید انتظار داشته باشیم ملت درمورد چیزای دیگه ای صوبت کنن

اینجاست که چیزی نمی توان گفت جز " تک تیر "!
راستی، یه خورده تخفیف بدین، نصف زیاد نیست یه خورده؟!

فاطیما چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 13:57 http://dokhis.blogfa.com

سلام اداره ی طبق آمار!

من به خودم افتخار میکنم برای اینکه دوست نکته سنجی مثه تو دارم!

سلام خواهر، بفرمایید...
منم افتخار می کنم که افتخار آفرین بوده ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد