شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

بازْ تولید ِ ملی!


سالِ بازْ  تولید ِ ملی؛ سالی که حماقت، بازْ  تولید شد؛ سالی که فلاکت، بازْ  تولید شد؛

 سالی که فضاحت، بازْ  تولید شد و بالاخره سالی که ایرانی، بازْ  تولید شد.



نظرات 6 + ارسال نظر
شیوا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 18:36 http://just-kiss.blogsky.com/

تلویزیون یه مسابقه گذاشته که جملاتتونو درباره شعار سال بفرستید
اینو بفرست حتما برنده میشی

ما چشمون دنبالِ مالِ دنیا نیست، همین که یکی مث ِ شما میاد و به ما سر میزنه برامون یه دنیا ارزش داره

نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 02:54

خرده مگیر. روزی خواهد رسید که من بروم خانه ی همسایه را آب پاشی کنم. و تو به کاجها سلام کنی و سارها بر خوان ما بنشینند و مردمان مهربان ترا ز درختها شوند
اینک رنجه مشو اگر در مغازه ها ، پای گلها بهای آن را می نویسند و خروس را پیش از سپیده دم سر می برند و اسب را به گاری می بندند . خوراک مانده را به گدا می بخشند . چنین نخواهد ماند ...
آهای ...چنین نخواهد ماند...
اندکی صبر سحر نزدیک است..
راستی این سکون هارا چجور میتایپید شما؟؟؟
ماکه یک عمر ماندیم که چگونه این دایره تو خالی پر ماجرا تایپ میشود
البته یک عمرش غلو بود جدی نگیرید.

من مشکلم با همین "روزی خواهد رسید" ِ... منی که از حال باید لذت ببرم در منجلاب دست و پا میزنم!
در مورد تایپ سکون، ان شا الله که طرز کار با دکمه های c+ctrlو v+ctr رو بلد باشید! من تو word فقط این یک کلمه ( بازْ تولید ِ ) رو تایپ کردم و بعدش کپی پیست، البته تو خود ِ word هم باید برید تو symbolش پیدا کنید!

شهرآشوب جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 02:15

چون دوست دشمن است،،شکایت کجا بریم..!

عارفان!!! را شمع و شاهد نیست از بیرون خویش...

باشماق پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 18:10

مشکل ما است که نمی خواهیم عمل کنیم
این یک خطی است که داده می شود ولی دل مردگی یا بهتر بگم تن پروری های ما که می خواهیم همه چیز را مفت بدست بیاوریم نمی گذارذ پس دست به مسخره می زنیم
از ماست که بر ماست

اگر این "ما"یی که شما گفتین یک مای بزرگ ِ در بر گیرنده ی دولت و ملت! باشد، منم قبول دارم... البته ریشه ای تر هم باید نگاه کرد.

مریم پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 14:28 http://soir.blogfa.com

چه کنم با این غم دل؟؟

از ماست که بر ماست.

فاطیما پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 12:19 http://dokhis.blogfa.com

سال باز تحریم و شکوفایی!!!!!هه!!!

لیست لند بالای میشه اگه همشونو بگیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد