شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

از دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست

معمولا در عرصه سیاست منافع است که به هر چیز دیگه ای می چربه و کشورهای حامی سوریه هم در این برهه ی زمانی همینو در نظر دارند اما آقایانِ حامی!، تا الان نزدیک و شایدم بیشتر از بیست هزار نفر کشته شده اند.

بچگیا نوشت: بچه که بودم گاهی سوریه و روسیه رو قاطی می کردم، می بینم که زیادم به خطا نرفتم.

تاریخچه نوشت: روسیه (شوروی) بعد از سال 1917 و روی کار اومدن بلشویک ها و فتل عام مردم و نزدیکان تزار و بعد از حکومت کوتاه مدت لنین و روی کار آمدن استالین ماهیت خونخوار خودشو روشن کرد. وقتی که تروتسکی مخالف سیاست های استالین بود و حکومت اونو به مکزیک تبعید کرد و اونجا هم دست از سرش بر نداشتند و با تبر تکه تکه اش کردند. وقتی که اردوگاههای کار اجباری در سیبری به وجود اومد... بعد از چندین دهه گورباچف سر کار اومد و دست به اصلاحاتی زد و بورس یلتسین دائم الخمرسوار تانک شد و جلوی مجلس وایستاد و تهدید به گلوله باران مجلس (لیاخوف روس یادتونه؟) کرد. بعد از این واقعه نظام کمونیستی شوروی سقوط کرد. بعد از یلتسین نوبت به مامور سابق کا گ ب بود که سر کار بیاد. اینبار پوتین که در سایه اصلاحات اقتصادی اسم و رسمی پیدا کرد تنه به تنه ی نظام های توتالیتر داشت خودشو نشون داد و هشت سال حکومت کرد و بعد 4 سال در سایه و الان دوباره علنا در راس حکومت. آقای پوتین از بازمانده های سرویس مخوف اطلاعاتی شوروی است و حکومت بعث سوریه چه در زمان حافظ اسد و چه الان پسرش بشار اسد هم رفیق گرمابه و گلستان شوروی و روسیه بوده اند و گرفتن جان انسان ها به شرطی که برای بقای حکومت بعثی بشار اسد باشد برایشان اهمیتی ندارد.

نظرات 7 + ارسال نظر
utopia شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 00:58 http://utopia90.blogsky.com

والا من که همین الانشم روسیه رو با روسیه اشتباه میگیرم
والا من که میگم باز همون به مرام غربی ها
حالا اگه زیر سلطه غربی ها باشی , اگه یه چیزی بهت میفروشن بعدش دانش و اطلاعات اون دستگاه رو هم بهت یاد میدن ولی این روسیه یه وسیله رو گرون که بهت میندازه هیچ میاد میگه یه نفر هم همراهش میفرستنم که شما دانش اون وسیله رو یاد نگیرید

شما لازم نیست به خودتون سخت بگیرید چون هردوتای اینی که شما نوشتین یکیه D: منم توو این شرایط به شدت غربی هستم...

افسانه جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 11:17 http://shine-me.blogfa.com

حالا من که عادت دارم به لامپ کم مصرف میگم یکبار مصرف باید تاریخچشو در بیارم

من برای انجام ی این کار، قرص و محکم پشتت هستم!

ساناز جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 01:52

منم گاهی وقتی فرانسه و پاریس و اسپانی رو قاطی میکنم
روسیه و سوریه که جای خود دارد

:)) ایشاالله درست میشه اشکال نداره D:

الناز پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 16:31 http://life-code.blogfa.com

واقعا که بچه گیات یه حرفی زدی که صدتا بزرگ همین حالا بهش پی بردن...راستی الان دقیقن حرفت چیه ما پیش دستی کنیم؟

یادش بخیر بچگیامونم قاطی مسائل سیاسی بود :)) من حرفی ندارم، شما خودتون بسنجید و تصمیم بگیرید:)

ابوعدنان پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 14:37 http://abooadnan.blogsky.com

نوشته جالبی بود هر چند تندیهایی داشت
سری به ما بزن

ممنون از شما و بیان نظرتون.

فاطیما چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 23:22

خجالت بکش!توو کار خدا دخالت میکنی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

بله، نشستن و خدایی می کنن...

زهرا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 14:44 http://www.my-idea.blogfa.com

سلام
حمایت کردن از کشتار یک دولت عربی و تخریب کردن دولت یک کشور عربی دیگر به بهانه کشتار که دارای نظامی مشابه با همان کشور عربیه دوسته فقط اثبات ضرب المثلی قدیمیه که میگه:سیاست پدر و مادر نداره!!
اینکه بعد از گذشت ماهها از نسل کشی بودایی ها در میانمار دقیقا زمانی که کشتارها در سوریه به اوج رسیده این کشور به چشم رسانه های دولتیه ایران اومده هم در راستی همان سیاستهای بی پدر و مادریه که جون هیچ انسانی رو ارزش نمیده و فقط به بودن در راس کار فکر میکنه.

متاسفانه سیاستی که ما میشناسیم پدر و مادر نداره! وگرنه اگه در چارچوب و ساز و کارهای مناسبِ خودش گنجیده بشه و از هردمبیلی مصون باشه امرِ نکوهیده ای نیست.
این قضیه ای که شما گفتین کاملا درسته و نمونه ی تاریخیه دیگه ای داره؛ کشتار مسلمانان چچن و دم بر نیاوردن آقایان به علت داشتن ِ رابطه ی خوب با روسیه و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد