شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

فقط من بابِ اطلاع و لا غیر!

توو یه کشور که اسم خبر گزاریش "شینهوا"س (شما بخوانید شهین هوا!) ظاهرا مسئولین محلیشون میرن خونه ی مسلمونا و با خوراندن موادِ غذایی به اونا، نمیذارن روزه بگیرن. توو یه کشور دیگه که اسم خبرگزاریش "ایرانا"س (شمام همون ایرنا بخوانید!) مسئولین با انواع قانون و تبصره و ماده الحاقیه کسایی که روزه نمی گیرن رو واردار می کنن که توو انظارِ عمومی روزه دار نشون بدن خودشونو.

نظرات 11 + ارسال نظر
عاشق پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 17:53

نه عزیز جان من فقط با مسلمونای کشورم کار دارم نه مسیحیان و ...
اونا برای خودشون دیندارن و ما هم برای خودمون ...
تحریف دین اسلام هم از سوی خودمون بر دینمون صورت میگیره ...
این یک جرم واضحه !
یه ذره دقت کنین :
(مسلمانهای جعلی فقط از نظر اسلام ادم نیستن)

شما گفتین بهتر است ادامه ندهیم و من هم ادامه نخواهم داد :)

عاشق پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 02:46

حرفتون گفتگو نداره ..
اما یه نکته :
ملت مسلمون ما یا تحریف اسلام عابروی خودشو برده ...
کدوم مسلمونی حجاب رو رعایت میکنه ؟ کمو بیش /
تازه افتخار هم میکنن که هم نماز خوانند و در کنارش شراب خوار ..
افراطیون شدن افرادی که دین رو معرفی میکنند
قطعا روشن فکران این مملکت همون غرب پرستای مخ طاغوتی هستن !
مسلمون زاده های جعلی هم نماز رو رباتیک میخونن
مسلمانان مدعی هم قطعا خودشونو در عرش میبینن و تمام دینداران چه سنی و ... رو در جنگل

هیچ کدومشون از نظر اسلام ادم نیستند !
باید قران رو به فارسی بخونیم تا حالیمون بشه دنیا دست کیه ..



همین نوع تفکر به نظرِ من خودش ایراد داره که شما اومدید و از طرفِ یک دین اعلام کردین که "هیچ کدومشون از نظر اسلام ادم نیستند" !!!!

عاشق چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 19:33

دیدگاه به قولی باید زیر سایه ی خداوند جهان افرین باشه و بس !
قبول دارید که ؟!
غیر از این در این زمان با عقل جور در نمیاد که در همچین محیطی این مطلب زشتی رو جار بزنیم ...
در کل خاک بر سرمون با اعتقاداتمون که امروز از غرب سرچشمه گرفته

من تایید با رد نمی کنم این حرفتونو ولی کی گفته حتما حتما من یا شما یا دیگری برحق هستیم و دیگران به کلی گمراه و خاک بر سر؟! آیا فکر نمی کنید که همین اعتقاداتی که ما داریم و میگیم ما مسلمانها بهترین آیین رو داریم دیگران هم نسبت به آیین و دینِ خودشان دارند، چه دینهای الهی(به قولی ابراهیمی) چه دینهای دیگر ...؟!

عاشق چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 02:35

ماه زمضان دست دادن به دوست پسر و تاسف بیجای دیگران بر موضوعی دیگر .....
این کشور رنگ بوی خدارو از دست داده .
اسفا کجایند مردان و زنان نجیب زاده ؟
کجایی کوروش که یادت از یادها رفته

بدروود

نباید به تفاوتِ دیدگاهها اینقد اسفناک نگاه کنیم.

ساناز شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 19:46 http://www.missysan.blogfa.com

بله!
منم که یه بار داشتم از پیش (دوست)پسرم برمیگشتم و اتفاقا اهواز بودم و اتفاقا با فاطی هم قرار داشتم بعدش که یه جایی منو بیایه و یه بطری دلستر دستم بود و دلم نمیومد ازش بخورم و داشتم به لحظه ای فک میکردم که پسرم برام خریدش و اینکه به به چه رمانتیک و به به چه دلم تنگه یارو برگشت گفت خانوم بندازش دور همین چند دیقه پیش یه دختریو برداشتن بردن چون آدامس تو دهنش بود.ها یادم رفت بگم رمضون بود.
منم با آخرین نگاه با نوشیدنی لدید و یاد و خاطره دستای پسرم دور گردن اون دلستره خدافظی کرده انداختمش تو سطل زباله و رفتم
و رفتم

بله دیگه اینجوریاس!!! خداحافظیه دردناکی بوده... :)

حسن آذری شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 15:32 http://sepidedamvalimoo.blogsky.com

فعلا همین شین هوا حامی درجه یک ایرنا ست. خاک بر فرقشون

سفت و سخت هم حامیشه، البته نفعش توو اینه، نفتِ مفت میگیره جنسِ بنجل تحویل میده!

چیستا شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 15:06

برای مردم کشوری که خبرگزاریش شینهواس به شدت ناراحت شدم.
و برای مردمی که خبرگزاریش ایراناس اصابم خورد شد.
همین.

همینم خودش خیلیه...

رعنا شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 14:53 http://sedayekhamush.blogsky.com

تو این مسئله انقد غُر دارم بزنم که صدام در نمیاد دیگه!
اجرهم عند ا... هر دو گروه!

زجرُکم for مَردُم...

utopia شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 01:05 http://utopia90.blogsky.com

تو کشوری که اسم خبر گزاریش ایراناست به مردم زنجیر میبندن که آقا باید به زور برین بهشت
در حالی که تو اون یکی کشور میگن باید بزور برین جهنم

بهشت زوری یا جهنم زوری؟
انتخاب با ش ُ ماست.
البته من خودم جهنم خودم رو به بهشتی که این کشوره(که اسم خبر گزاریش ایراناست) برام ساخته ترجیه میدم.

اصل هم باید بر انتخاب خودِ افراد باشه.

friend جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 23:14 http://mansiiivakil.blogfa.com

عجب.... امان از افراط و تفریط و بیشتر از اون این همه کم فهمی...

آفتِ اصلی کم فهمی و صد البته کج فهمیه که منجر ه افراط و تفریط میشه.

فاطیما جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 15:13 http://dokhis.blogfa.com

افراط و تفریط ریده توو کل زندگیمون!

درسته، همینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد