شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخیه وسطای ماه رمضون

امروز عصر داشتم بازیه المپیکیه "سرنا ویلیامز" و "ماریا شاراپووا" رو زنده نگاه می کردم که ببینیم چند چندی هستن اینا! متاسفانه یا شایدم خوشبختانه ویلیامز بازی رو مقتدرانه بُرد و شاراپووا دست از پا درازتر رفت.

اما نکته ی اصلی اینه که ماشاالله به این خانوم شاراپووا D: می خوام یه کمپین اینترنتی-وبلاگی راه بندازم و ببینم شما دوستای خوب توو فامیل و آشناهاتون ندارین کسی مثِ ایشونو که مارو بهشون معرفی کنید یا چه میدونم اوشونو به ما معرفی کنید؟! اگه خودتونم این چنین با کیفیت هستین قابلِ قبولِ. و خواهشی که دارم اینه که چون تعداد نفراتِ انتخاب شده صرفا یکی دو تا بیشتر نیست هرچه زودتر اقدام کنید.

با تشکر، کمپینِ"دنبالِ یکی مثِ شاراپووا گشتن برای دوستی، نه ازدواج، با شوخِ شب".

نظرات 20 + ارسال نظر
مهندس هویج شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:27 http://havijoo.blogsky.com

حالمان خراب بود اما با خواندن تنوعات کمپین شما یخورده حالمان بهتر گشت.
سپاس ناک هستیم همه کاره ی کمپین.

حالِ شما خوبه ولی حالِ ما مثِ قبلِ، شما هم به فکر خودتون بودید که!!!
با تشکر، ستادِ باز پس گیریه همه کاره ی کمپین.

عاشق پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 17:51

عزیزجان تو کشور ما مشعل المپیک تو دست یک بانوی قدر و نجیب ایرانی قرار میگیره .... (یه اتفاق فوق العاده)
این بهانه های پوچ طاغوتی از نظر استاد شریعتی کاملا رد هستن ..
البته از اقتضای سنتونه !

همانطور که خودتون گفتید اینجا منظور پرچم بوده و نه مشعل و من هم این را اضافه می کنم که پرچم دارِ امسال کاروانِ ورزشی ایران، علی مظاهری بوکسورِ کرمانشاهی بود.
دکتر شریعتی اندیشمندی بودن که به نوعی معتقد به سوسیالیسم اسلامی بودند و این عبارتِ پارادوکسیکال خودش گویای همه چیز هست و البته نوعِ بینش و تفکرِ شما هم در پسِ دو جمله ی آخرتون به وضوح نمایان است و البته همانطور که خودتان کامنتِ خصوصی گذاشته و خواهانِ ادامه ندادنِ این بحث بوده اید من هم به علتِ دیدنِ استدلال های بخصوصِ شما و قیاس های مع الفارغتون از این کار استقبال می کنم.

ساحل چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 14:52 http://lafeasheghi2.blogsky.com/

نه ،خوش سلیقه ای ...
چیز دیگه ا ی هم می خوای تعارف نکن بگو
ولی از شوخی گذشته با خوندن این مطلبت
به این فکر افتادم که تو کشور ما به ورزش بانوان اصلا بهایی داده نمیشه ...
موفق باشی

ای بابا، چشاتون خوش سلیقه می بینه ;)
در ضمن، هیچ چیز نباید از "شوخی" بگذرد D:
کاملا باهاتون موافقم.
با تشکر، ستادِ " ای بابا"ی کمپین.

عاشق چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 02:42

از مسائل فرماسونی و بی بندو باری که بگذریم فقط ظهور موتونه موضوع بحث داغی رو در پی داشته باشه ...

یا مهدی (عج)

ببخشید ظهورِ کی یا چی؟! ... البته در ادامه حرفاتون میشه فهمید!
با تشکر، کمیته ی مرکزیه کمپین.
چون ستادی برای این امر تشکیل نشده متاسفانه!!!!

mahya سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 21:58

oh oh
che khodesham tahvil migireeeeeeeeeee
ye vaght ziadit nashe aghay shokhe shab
ru del mikoniaaaaaaaaaaaaaa

ممنونیم از اینکه نگرانِ رو دل کردن یا هر دردِ دلِ دیگه ی شوخی هستید.
با تشکر، ستادِ رو دل نکردنِ کمپین.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 19:02

آقا اجازه ما پیداش کردیم............

مبارکتون باشه و البته به قولِ جوونای امروزی نوشِ جونتون D:
با تشکر، ستادِ تبریک گوییه کمپین.

ساناز سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 16:55 http://www.missysan.blogfa.com

آقا شوخی یه کمپینم را بنداز برای من.من دلم پیش اون وزنه بردار اوکراینی که اول هم شد گیر افتاده.
نمیدونم اسمش چیه ولی یه دل نه صد دل گرفتارشم
مختص چند روز و یکم لهو و لعب هم میخوامش نه ازدواج.اصرار نکنید

آره دیدمش واقعا حق دارید. چه هیکلی و چه زوری D:
اصراری نیست...
با تشکر، ستادِ مشترکِ حق دادن به دیگران و اصراری نیستِ کمپین.

طاها سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 15:47 http://dastanakeman.mihanblog.com/

سلام
جوینده یابنده است
بگرد چون گردش ماه و زمین و آسمان

سلام.
بله درسته ولی کمکِ شما دوستان هم به کمپین شور و نشاط می ده.
با تشکر، ستادِ گشتن چون گردش ماه و زمین و آسمانِ کمپین.

الناز سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 00:05

خاک تو سرم فساد و فحشا همه جا رو گرفته :دی

العیاذ بالله... این وصله ها به ما نمیچسبه.
با تشکر، ستادِ نچسبیدنِ بعضی حرف ها به کمپین.

فاطیما دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 21:36

تووی شبهای قدر برات دعا میکنم


+ستاد دعا کردن در شبهای قدر برای رسیدن شوخی به شاراپووا!

آره حتما دعا کن ولی چرا یکی دیگه باز دچارِ خبط D: شد؟!!! من دنبالِ یکی مثِ شاراپووا هستم نه خودش :))
با تشکر، ستادِ لطفا با ستادای کمپین شوخی نکُنِ کمپین.

چیستا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 13:31

شوخی!!! این همه خانوم ِ خوشکل. این چی چیه آخه انگار رنگش رفته. خیلی خوشکل نیس و اصلـا هم جذابیت نداره به نظرم
به کمپین بگو یکی دیگه رُ واست در نظر بگیره

این جملات برای ما قابلِ فهم نیست! عشق چشمان را کور کرده D:
کمپین گوشش به این حرفا بدهکار نیست و میگه مرغ یه پا داره.
با تشکر، ستادِ مرغ یه پا داره ی کمپین.

مریم دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 04:20 http://soir.blogfa.com

سلام من ایشونو زیارت نکردم حالا میرم عکسشو میبینم اگه تو فک وفامیلمون بود معرفی میکنم...

آره حتما اینکارو بکنید :))
با تشکر، ستادِ امر به منکر و نهی از معروفِ کمپین.

mytopia یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 23:48 http://mytopia.blogsky.com

خوب نامردی نکنید بعد از مدتها تونستم یه انجمن دخوب پیدا کنم
حالا شما یه بار دیگه در مجمع طرح کنید شاید ایندفه تایید بشه

اینجور موضوع ها اصلا امکانِ طرح شدن ندارند ولی با این حال به خاطرِ شما یک بار طرح شد و البته رد هم شد. به این درخواست ها به هیچ وجه ترتیبِ اثر داده نخواهد شد.
با تشکر، ستادِ دیگه تکرار نشه یِ کمپین.

افسانه یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 22:46 http://shine-me.blogfa.com

کوتاه بیا باو
سرتو بچرخون ببین چن تا شاراپووا بهت لبخند میزنه

اگه بود کوتاه میومدیم.
با تشکر، ستادِ کوتاه نیومدنِ کمپین.

زهرا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 18:52 http://www.my-idea.blogfa.com

سلام
خوب این کمپینی که گفتین بستگی به این داره که شما ماشاالله رو به کدوم ویژگیش گفته باشین
البته من نمیشناسمش.آخه تلویزیون ایران که این چیزا رو نشون نمیده و تلویزیونای دیگه!!هم نیاز به ال ان بی جدید داشت از خیرش گذشتیم!

شما برید ببینیدش بعد دستتون میاد که کمپین کدوم ویژگیشو در نظر داشته :) .
با تشکر، ستادِ برید شاراپوارو ببینید و یکی مثِ اونو معرفی کنیدِ کمپین.

رعنا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 18:42 http://sedayekhamush.blogsky.com

من صادقانه اقرار می کنم که زیبا ترین زن ورزشکار دنیا رو نمی شناختم
اما خب ندانستن عیبه،پرسیدن که عیب نیست :))
علی ایّ حال،من هم به خیل عظیم طرفداران ایشون پیوستم
من میگم شما هم که ماشالا چیزی کم نداری،سفارش کن خود خانوم ماریا رو باهاتون آشنا کنند!!
(میشه جای روابط عمومی رییس کمپین جوابمو بده:)) )
با تشکر فراوان

نخیر عیب نیست. توی آخرین اطلاعیه کمپین اومده که یکی مثِ شاراپواوا و نه خودش! شما هم که بیشتر دوست دارید جاده خاکی بزنید و اصلِ موضوع هم بیخیال!
با تشکر، ستادِ جاده خاکی رونده هارو به راهِ راست هدایت کُنِ کمپین.
رییس اونقدا بیکار نیست.

ری را یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 17:43 http://inwatermelonsugar.blogfa.com

این همون روسه ست دیگه ؟؟؟
اگه اونا که بععععله :))))
کیه که دوسش نداشته باشه :دی

بله همونه ولی لطفا از موضوع ِ اصلی دور نشید.
با تشکر، ستادِ به اصلِ موضوع بپردازیدِ کمپین.

mytopia یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 15:22 http://mytopia.blogsky.com

بَََََلهههه
مثل اینکه شما هم از هیکل شاراپوواخوشتون اومده به سلامتی
البته حقم دارین کم چیزی نیست
کمپین خوبی هم راه انداختین اگه میشه من رو هم عضو کنین شاید یکی هم برا ما پیدا شد اخه این اطراف همچین کسی پیدا نمیشه
با تشکر

نه من بیشتر از اخلاق پهلوانانش خوشم اومده :))
با عرض شرمندگی باید عرض کنم که درخواستِ شما تووی مجمعِ مرکزیه کمپین طرح و رد شد.
با تشکر، سخنگوی رسمی مجمع مرکزی.

فاطیما یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 14:10

نظر دیشب من ثبت شد؟؟

ما کامنتی به غیرِ این از شما ندارم!
با تشکر ، کامنت خوانِ کمپین.

رعنا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 01:05 http://sedayekhamush.blogsky.com

ما که این خانوم با کیفیت رو نمیشناسیم اما از حالا حامی این کمپین هستیم
یه عکس تمام قد از ایشون میذاشتین،کیفیتشون دستمون بیاد بتونیم در کار خیر سهیم بشیم!
خدا همه جوونا رو به هم برسونه...:))

شما که با اینترنت" این حرفا" رو نداشتین چرا دیگه؟ D: برید یه سرچِ ساده توو گوگول بکنید ببینید ماشاالله :))
اینم بگم با خدا خدا کردن کاری از پیش نمیره، به عمل کار برآید
با تشکر ، روابط عمومی کمپین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد