شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

در آغوشِ صبا

همیشه ی خدا دوست داشتم (و البته ناگفته نماند که هنوزم دوست دارم) که یه "صبا" نامی می بود و من براش چه چهِ می زدم و می خوندم که:

رشک برم کاش قبا بودمی/ چونکه درآغوشِ "صبا" بودمی

نظرات 10 + ارسال نظر
mytopia دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 10:30 http://mytopia.blogsky.com

آخ ببخشید جای ستاره تو کامنت قبل "باد سحر" بزارید

خودِ سحر بهتر از بادش نیست به نظرت؟ D:

mytopia دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 10:28 http://mytopia.blogsky.com

آخ آخ آخ
شوخی جان واقعا جای خوبی رو گفتی
کاش در آغوش "*"بودمی

ای جان :))

مهندس هویج شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 22:40

دُنت تِل می دَت !
وای یو آر سَد اِوری دِی؟

نمی دونم... می دونم البته اما نمی دونم راحت تره برای توضیحش!!!

الناز شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 21:09

واسه الن ازها هم شعر بگو

بد موقع ازم خواستی :(

سانتاماریا شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 18:42 http://paeeze1363.blogfa.com

ای جانم
فک کنم این صبا هم مثل اون ماریا شاراپووا هوش و حواستو برده ها.چندتا چندتا شوخ جان؟

:)) راس میگیداا چرا وببلاگِ من اینجوری شده؟!!! ولی از این خبرا نیست سانتاماریای گرامی، اینا همش عقده های نهان و آشکارِ وجودِ منِ که بروز کرده D:

friend شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 18:14 http://mansiiivakil.blogfa.com

مبارکه.... شیرینی ما یادت نره .... به قول معروف آرزو بر جوانان عیب نیست... آرزوی محال که محال نیست(:

ممنون از اینهمه قوت قلب دادن :)) مطمئن باشید اگه خبری شد شما اولین نفری هستید که شیرینیمو می خورید D:

saba شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 10:51

eva maaaaaaan????
vay mer30 shukhi jun
ta bashe az in chah chaha

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟ :))

الناز شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 00:37

دنبالتیم

منم دنبالِ خودمم!

الناز جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 15:12

بین شوخ شب خیر نیبینی اگه کامنتم تایید نشه
الان خودت بگو من چی بگم؟
خوب عزیز دلم برادر من چه چه و آغوش و یه کم دیگه بیشتر توضیح میدادی که دیگه...
خواستی بگی اسمش صباست؟ از من یهت گفتن دور همه ی اونهایی که اسمشون با س ص ث شروع میشه رو یه خط آبی بکش تجربه نشون داده خیر درشون نیست...
امضا : جرم شناسه مارگزیده

:)) بیشتر از این صلاح نیست که توضیح بدم.
اسمِ کی صباست؟!!! نه بابا این فقط در راستای آرزو بر جوانان عیب نیست بود...
ای بمیره پدرِ تجربه D:
یه خوبشو پس معرفی کن، منتظرتم...

ata جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 15:07 http://smsdoni.rozblog.com/page/dayanshop

salam web khobi dari dost aziz.be web ma ham sar bezan

بهتر از وب خودم هستم ولی حیف که "صبا" نیستی و آتا هستی ;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد