شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

قصدِ جان

قصد جانِ جمله ی خویشان کنیم/ هرچه خویش ما، کنون اغیار ماست
خویش ترین خویشم، خودم هستم و بیگانه ترین نیز هم! پس قصد جان می کنیم...

خطاب به دوستم و دختری که گویا سوار کرده بود: وای به حال روزی که از شریعتی گفتن بشود نماد روشن فکری، آن هم اینچنین! (این خطاب نه در واقعیت بلکه در فضای مجازی به زبان آورده می شود!)

نظرات 5 + ارسال نظر
mytopia شنبه 13 آبان 1391 ساعت 21:56 http://mytopia.blogsky.com

بیشتر از این چیزی که گفتین
از این بدم میاد که میان یه سری جمله های چرت و پرت میگن بعد میگن که این جمله ها از دکتره یا بد تر از اون این جک هاییه که جدیدا باب شده و همه جا میگن
و در آخر موافقت خود را با این جمله شدیدا ابراز مینمایم:
آشنایی با اندیشه‌ها و مکتب‌های فکری در پایه‌گذاری معرفت فردی میتونه مفید و سازنده باشه.
و همچنین:
هرچه که بوده اندیشه ای بوده که در اون برهه ی زمانی می تونیم تفسیرش کنیم به روشنفکری نه در 35 سال بعد

آره منم خیلی حساس شدم به این جور جملات و smsها!

بابک پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 14:14

شریعتی روشنفکر بود ولی از شریعتی گفتن روشنفکری نیست.
روشنفکر تعریف دارد. پیش‌نیازش فکر کردن است نه تکرار کردن.
هر چند، آشنایی با اندیشه‌ها و مکتب‌های فکری در پایه‌گذاری معرفت فردی میتونه مفید و سازنده باشه.

بله من هم می گویم شریعتی روشن فکر "بود" یعنی هرچه که بوده اندیشه ای بوده که در اون برهه ی زمانی می تونیم تفسیرش کنیم به روشنفکری نه در 35 سال بعد!
با جمله ی آخرتون به شدت موافقم.

رعنا پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 03:39 http://sedayekhamush.blogsky.com

میشه روشن ترم بگین داستانو لطفا؟
الان دوستتون به خودش بد کرده یا اون دختر خانوم یا شریعتی گویان ...!!!

به کسی بد نکرده، فقط عُقم میگیره که حرف زدن از شریعتی اونم تو این دوره زمونه بشه نماد روشنفکری!!!

الــــــــی سه‌شنبه 9 آبان 1391 ساعت 00:11 http://goodlady.blogsky.com

از الی گفتن را بیشتر میپسندم تا نشخوار کردن و بلغور کردنه جملاتی که به این و اون تعمیم میدند
زین پس "قال الی" بگید ...مسئولیتش با من!

وات هَپــِن؟؟!!

friend یکشنبه 7 آبان 1391 ساعت 15:51 http://mansiiivakil.blogfa.com

شعر خیلی قشنگی بود:) خیلی خوشم اومد...
من نکته این جمله رو خطاب به دوستت گفته بودی نگرفتم:(
اگرچه با این اعتراف ازم ناامید می شی اما شهامتشو داشتم که بگم‌ :دی
خوبی ؟ خوشی؟ چرا حالت گرفته بود...
اون موقع از لیدی گاگا آهنگ خفن گذاشته بودم دانلود نکردی گوش بدی که حالت اوکی بشه دیگه بعد می گی تو وبلاگ من هیچی نیست حالتو خوش کن... ایییییش

به قول قدیمیا چشمه باید از خودش آب داشته باشه!

من به جای شاعر اون شعر ازتون تشکر می کنم ;)
آفرین به شهامت...
جوابی در این مورد که چرا حالم گرفته ندارم!!
لیدی گاگارو اصن دوس ندارم... واقعا هم ایششش دارم!
آبی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد