شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

در باب ملاعبه!

در باب ملاعبه از رسول اکرم توصیه ای نقل شده است که قبل از نزدیکی و جماع حتما حتما ملاعبه ای (بازی و شوخی) صورت بگیرد تا آمادگی کامل حاصل شود...


واقعا مسئولان ما این توصیه ی پیامبر را  در حق ما به نحو احسن انجام می دهند!


نظرات 8 + ارسال نظر
الناز شنبه 27 آبان 1391 ساعت 10:15

با دیدن این شکلک من اینجوری میشم ===» :))

فاطیما چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 20:11 http://muddy.blogfa.com

سللااااااامممم حدود یک ماه دور از دنیای بی ادب ٍ مجازی بودم چققققققققققددددر آپ کردی!!!!!!!!

چه خوبه که برگشتی..خوشنودمان ساختی/کردی/گردانیدی....

آدرس وبلاگم رو گذاشتم

سلام فاطیما، کجایی تو؟! خوبی؟!
لقمان حکیم را گفتند ادب از که آموختی گفت...
کار خوبی کردی که برگشتی :)

الناز چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 11:19

ولی خودمونیم با این آخریه خوب حال کردم خوب انداختی ها

متاسفانه واقعیت تلخی بود که در زبان طنز بیان شد...

الناز چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 11:19

شوخی چند روز این ورا آفتابیم نشد هااا... ببین چه پستایی گذاشتی...خیلی کارت زشته من وقت ندارم یعنی تو هم نباید بهم سر بزنی هان هان هان؟

سلام
منم یک هفته ای هست به شدت درگیرم ولی این توجیه نمیکنه که چرا سر نزدم! حق با توئهٰ ببخشید.

زهرا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 00:11 http://my-idea.blogfa.com

سلام
پستهای اخیرتون کلا+18 شدند!!
همینه که میگن داریم به اسلام حقیقی نزدیک میشیم.
من دلم واقعا برای دین اسلام می سوزه.چون به جای اینکه راهی بشه برای رسیدن به خدا داره راهی میشه برای رسیدن به حساب خلق خدا توسط یک عده مخلوق دیگه خدا

سلام.
اگه به خاطر پستای آخر خاطرتون مکدر شده عذر خواهی میکنم خدمتتون.
البته باید اینجا عرض کنم که این فقط مختص به دین اسلام نیست بلکه همه ایدئولوِی هارو در بر میگیره...

mytopia سه‌شنبه 23 آبان 1391 ساعت 03:24 http://mytopia.blogsky.com

آقا خجالت بکشید این حرفا چیه ؟
ینی شما میفرمایی که مسولان ما را گایش میکنند .
این امکان نداره.
فقط یه موقوله اوردن که بهش میگن اقتصاد مقاومتی
اونم ینی اینکه ما یه کارایی میکنیم شما فقط مقاومت کنید
XD

شما هم خجالت نکشید هرچی می خواید بگید ;) !

friend دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 16:10 http://mansiiivakil.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااای چ حرفااااااااااااااا
.......
.....
...
..
.

....
...
..

Admin دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت 14:35 http://www.vargo.blogfa.com

بین هزاران دیروز و میلیون ها فردا فقط یک امروز وجود دارد سلام خوبی ؟ وبلاگ فوق العاده زیبایی داری بهت تبریک میگم اگر ممکنه بهم سر بزن و نظرتو راجب وبلاگم بگو و اگر افتخار میدی منو با نام وبلاگم لینک کن و بگو با چه نامی لینکت کنم

سلام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد