شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

مکاشفه

کاشف به عمل اومده که بودن توو سیکل خوش شانسی و راه افتادن کارا، افق ِ دیدِ آدمو خیلی روشن می کنه، به حدی که به نظر من، تاثیر میذاره روی افزایش امید به زندگی. این جوری اگه پیش بره عددِ امید به زندگیه من سر به فلک می کشه و مثِ قدِ دیلاقم از متوسط جامعه یه خُرده بیشتر میشه و اونوقتِ که باید گفت:


ای خواجه رسیده است سرت به جایی/ کز اهل سماوات به گوشت برسد صوت

گر عُمرِ تو چون قدِ تو باشد به درازی/ تو زنده بمانی و بمیرد ملک الموت


نظرات 3 + ارسال نظر
رعنا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 06:30 http://sedayekhamush.blogsky.com

امیدوار کننده که چه عرض کنم...صوت اهل سماواتم دیگه میشنوه انقد خوشه و امید به زندگی داره....
خوشم اومد...شاید این ینی اینکه داری محکم تاب میدی خودتو تو زندگی، هم خیلی میری بالا بالاها هم یه وقتایی خودتو پایین میبینی...امیدوارم همیشه لذت ببری از این تابی که خدا داره بهت میده...فقط مواظب باش زیاد اوج نگیری چپه شی

فقط امیدوارم این تاب باشه و نه جر!

friend جمعه 26 آبان 1391 ساعت 09:40 http://mansiiivakil.blogfa.com

به قول سهراب:
چرا دلت گرفته؟ مثل آنکه تنهایی...
.
این پستت که امیدوار کننده اس... یا کنایه آمیزه؟! چقدر نفهم شدم من نه؟:(
باید به زندگی زمان داد :) چاره ای نیست...

تا حدی امیدوار کننده اس...

فاطیما پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 19:49 http://muddy.blogfa.com

خوشا به حالت ای روستایی...چه شاد و خرم چه با صفایی....


ها؟؟؟چیه؟؟چته؟؟؟

:)) خوشا به حالت ای روستایی... :)) باحال بود :)

امیدوارم که چیزیم نباشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد