شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

ژوزه

دیروز تولد 90 سالگیش بود و من امروز خبردار شدم. اما 3 سال از 90 سالگیش جوان تر بود که بر اثر سرطان خون درگذشت...


رمان کوری را چند سال قبل خواندم، مجذوبش شدم و با این رمان بود که ژوزه ساراماگو را شناختم.


ژوزه تولدت مبارک.


نظرات 6 + ارسال نظر
النازی دوشنبه 6 آذر 1391 ساعت 11:43

روحش با اولیا الهی قرین باشه فاتحه...

مع ااصلوات...

مریم شنبه 4 آذر 1391 ساعت 15:51 http://soir.blogfa.com

salam garche karesho dust nadaram vali tavalodesh mobarak.

به به، سلام به روی مبارکتون :) خوبید؟
شما روسی پسندید، میدونم

mytopia سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 01:52 http://mytopia.blogsky.com

همین الان رمان کوری رو تموم کردم
واقعا کتاب عالیی بود من که حال کردم
مخصوصا با جمله آخرش که میگفت:
فکر نمیکنم ما کور شدیم فکر میکنم ما کور هستیم کور اما بینا کورهایی که میتوانن ببینند اما نمیبینند
فک کنم مثال حال همین الانه بعضی از ادما به خصوص خودم باشه

خوشحالم که خوشت اومد...

فاطیما دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 15:45

کوری رو نخوندم اما بلم سنگی رو خوندم..تولدش هم مبارک

من اما برعکس! کوری رو خوندم اما بلم سنگی رو نه... مبارک.

friend شنبه 27 آبان 1391 ساعت 21:05

جدی؟ من اصلن نمی دونستم ژوزه به دار فانی پیوسته...
منم کوری رو خوندم اما هیچوقت مجذوبش نشدم. فکر کردم هیچ فکر بکری پشت این رمان نیست چون طاعون رو قبلش خونده بودم و موضوعش برام تکراری بود. البته نمی دونم طاعون پیش از این رمان نوشته شده یا نه به هر حال من قبلش طاعون رو خونده بودم. اینجوری بود که موضوع کوری برام لوث بود. آخ که چقدم لجم گرفت زن اون دکتره آخرش کور شد!!!!(اگه درست یادم مونده باشه) اعصااااااب خورد کن...
به هر حال روحش شاد (: ما که بخیل نیستیم (;

بله، دو سه سالی میشه که وداع کرده...
خب دیگه سلایق متفاوتِ، و این اصن چیزِ بدیم نیست!
حیفه اعصابت نیس؟! آروم باش D:
الفاتحه مع الطلوات ;)

mytopia شنبه 27 آبان 1391 ساعت 14:52 http://mytopia.blogsky.com

ژوزه رو که نمیشناسم
ولی میگم تولدش مبارک
و حالا برای همین هم کتابش رو خریدم امیدوارم ارزش خوندن رو داشته باشه

ارزش خوندنو که داره ولی نمیدونم ازش خوشت بیاد یا نه؟! چون بالاخره سلیقه ها متفاوتند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد