شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

آزادی

آزادی لغتی جذاب، چند وجهی، فریبنده و قابل تفسیر و تاویل است، اما همه ی این ها به کنار، آزادی چهار بی گناه از خیل بی گناهان بسیاری که در بندند می تواند حس زیبایی از جنس سرزندگی(آنهم برای چند لحظه) در شریان های مرده ی آدم  روان سازد.


+ تلخی نبود پنجمی گزنده تر از آن است که نتوان جلوی اشک را گرفت.


++ آهای کسی که پیغام گذاشتی و خوشامدگویی کردی و گله کردی که چرا کامنتات رو تایید نکردم و راه ارتباطی هم جز ایمیل نذاشتی و ایمیل هاتم فک کنم چک نمیکنی! کامنتی ازت دریافت نکردم دوست قدیمی و خوبم وگرنه به دیده منت تاید می کردم.


نظرات 6 + ارسال نظر
تیرداد پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 11:38 http://arashk60518.blogfa.com

دیدگاهت زیباست.

ممنونم.

خبرنگار پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 21:45 http://ghasedake90.mihanblog.com

جس و حال مادر و همسر پنجمیشونو میشه لمس کرد ؟

:(

Barannn سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:50

خانوم مهندس سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 01:51

"را" بعد از آدم تو جمله قبلی منظورم بود

من چرا باید جمله ی واضح کامنت قبلیت که گفتی "تو جمله آخر پاراگراف اول" را متوجه نشم؟؟؟!!! نه واقعن چرا؟!!
عذر خواهی مرا پذیرا باشید :)
به نظرم درست میگی.
اعمال قانون شد.

خانوم مهندس سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 00:47

تو جمله آخر پاراگراف اول، فک کنم "را" در جای مناسب خودش قرار نگرفته
یه دور جمله رو بخون

به گمانم تلخ ترین دردی که میشود در این دنیای فانی چشید درد دل مادر پنجمین سرباز وطن است!

چند دور دیگه خوندم ولی "از نظر من" ایرادی نداشت! "را" بعد اشک اومده و "را"ی مفعولی است که اشک همون مفعوله اینجا. اگه ایراد داره راهنمایی کنی که درستش کنم.

به گمان درست گفتی، سخت است، خیلی سخت...

ﺁﺳﻴﻪ دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 01:58 http://neveshtehayea30.blogfa.com

آزاده نزادیـم کـه آزاد بمیریـم
ﺑﺎ گریه بزادیم و به فریاد بمیریم
با جبر و جهالت به جهان پای نهادیم
تا عاقبت از این همه بیداد بمیریم...

دترمینیسم غوغا می کند...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد