شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

این پست رو نخونید، بی خودی نوشتمش!

دارم زیر و رو می کنم این دنیای مجازی رو ( حقیقت نه مجاز است/ در میکده باز است...)

چرت و پرت زیاد میگم، خیلی زیاد. یکیش همین پستِ قبلی که خُل بازیم گـُل کرد و کامنتدونیشو هم بستم. پستای دیگه هم چرت و پرتن. همشون.

این "همشون" که گفتم واقعا یک جمله است خودش به تنهایی؟!!

دلم یه جایی میخواد و یک نفر که بشینم براش چرت و پرت ببافم، مرموز شم و کنجکاویشو قلقلک بدم و لایه لایه وجودمو ورق بزنه و چیزی دستگیرش نشه. که نمیشه. نمیتونه. آخه من لایه ندارم. یک روکش نازکم مث اون لایه ی ظریفی که روی برگه های پیازه(دیدین؟!)

به من چه که دنیا داره به کجا میره. من خودم وقتی جام مشخص نیست گور بابای دنیا.

داشتم میگفتم. دلم یه شب میخواد و یک... راستی چه خوب می شد سفارش بدی من می خوام یکی با این مشخصات بیاد توو زندگیم. بی کم و کاست با این مشخصات.

بابام رفته کشور دوست و برادر عراق! کردستان عراق. این فصل اونجا الان خیلی باحاله. شب قبلش سر سفره شام به بابام گفتم اگه دختر دوست و آشنا و فامیلی دیدی که دم ِ بختِ و تابعیت دوگانه از یه کشور اروپایی داره رو برام خواستگاری کن. ندیده قبوله. همه یه لبخندی زدن و مطمئنم توو دلشون گفتن اینم یکی دیگه از چرت و پرتاشه، جدی نگیریم. اما جدی گفتم من. لحنم جدی نبود اما خودم که میدونم از خدامه. اکثر اونا علاوه بر تابعیت عراق از یه کشور اروپایی هم تابعیت دارند.

کور از خدا چی می خواد؟!

توو این یه مورد خاص، کور از خدا یه زن با تابعیت خارجی می خواد.

شب جمعه س، صلوات بفرستین برای همه ی متاهلین گرامی...

راستی شب جمعه ی خارجیا میشه شب یکشنبه! باید آپدیت کنم خودمو اگه بابام دست پـُر برگشت.

کنتور که نمیندازه، اصن صدای کیبورد خیلی باحاله وقتی داری تایپ میکنی. از شما چه پنهون اینایی که میشین همیشه پستای طولانی مینویسن رو هم مدح می کنم هم سرزنش. برام جالبه که این همه چیز تایپ میکنن و برامم خسته کننده میشه اون همه حرف. خسته که نه ولی برام جای سواله که چرا این همه؟! حالا می فهمم که سخت در اشتباه بودم.

می خوام توبه کنم. توبه نصوح. حالا این نصوح چی میگه این وسط؟! بیلمیرم.

یاد گرفتن هر زبان ِ تازه یه دریچه ی جدیده به زندگیه آدم. اینو گفتم که توجیهی باشه برای استفاده ی کلمه ی " بیلمیرم".

جدا چه خوبه همینجوری حرف بزنی، بی هدفااااا. فقط کلماتو پشت سر هم بذاری و حال خوشی بهت دست بده از این پـُر گویی.

هرکی خسته شده تا اینجا باز می تونه برای تلطیف فضا، برای شب ِ جمعه ی متاهلین گرامی یه درود بفرسته.

درود و سلام و صلوات هم از اون حرفای همیشگیه. تـَقی به تـُوقی میخوره کسایی حاضرن برای ادای این امر خطیر و البته حسنه.

یهویی چشمه ی حرفام خشکید. جدی میگم. انگار دیگه چیزی برای گفتن ندارم، نه که تا حالا داشتم!!!

حالا دیدین عنوان کاملا زیبنده ی این پست بود. اینو برای تک و توک آدمایی گفتم که خدا زده پس گردنشون و تا اینجارو خوندن.



نظرات 14 + ارسال نظر
لپ طلا سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 02:42

نخوندمش!!! گفتم اطلاع بدم.........

حرف گوش کن ترین خواننده ی وبلاگ مشخص شد

فاطیما دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 00:47 http://muddy.blogfa.com

بی محتوا نبود..خودتم لوس نکن حوصله ندارم...

من واسه متاهل هایی که شب جمعه "هم" داستان میکنن لبخند زدم(حال ِ صلوات نبود)

حالا خوبه که فقط حوصله نداشتی، اگه اعصاب نمیداشتی چیکار میکردم من؟!!

"هم"رو خوب اومدی، شاید این "هم" یک آرزو باشد...شاید

خانوم مهندس یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:40

از قضا نکوهیده تر خواهد بود آنگاه که هم استفاده ابزاری درکار باشه هم قبول این جرکت شنیع (!) از جانب کسی که داره مورد استفاده ابزاری قرار میگیره
اون وقت باید به "اون" شک کنی!
چرا باید حاضر بشه همدم و همیار کسی بشه و عمرشو پای کسی بذاره که اونو برای گوهر وجودی خودش نمیخواد و دنبال منافعی شخصی از قبل این اتفاق هست،

من در کلیت حرف تو شکی ندارم و به نظرم خیلی منطقی و به جاست اما در اینکه کسی یک همچین چیزی رو قبول کنه یک " انتخاب شخصی " است و باید به نظرم بهش احترام گذاشت هرچند من و شما هم میدانیم که اینچنین کسی محال است وجود داشته باشد و قبول کنه که "ابزار " باشد.
این متن یک متن "سوررئال" بود و منی که در آن بودم نیز یک سور رئال پست مدرن... !!! البته شاید و البته با عرض شرمندگی به تمام سور رئال های تاریخ و پست مدرنهاشون هم!

paeez یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:16 http://www.paeezestan.blogfa.com

اینو تو نوسـان ناشی از شیب ملایم افزایش قیمت بنزین ننوشتین؟:دی

این شیب واسه شماها ملایمه، واسه ما ها مث اینه از اورست با سرعت بیای پایین.
واللا

ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 00:04 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻲ ﻋﺮﺽ ﻧﻤﻮﺩﻳﻢ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ

در گوشیتان را درگوشی جوابیدم، حرکت از شما

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 23:44 http://neveshtehayea30.blogfa.com

اﺻﻼ ﺑﺬاﺭ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻲ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ ﺷﺎﻳﺪ ﭘﺸﻴﻤﻮﻥ ﺷﺪﻱ اﺻﻼ ﻧﺨﻮاﺳﺘﻲ

گوشم با شمو ست :)

دخت جنوب شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 04:41

چه پست پروپیمونی...
ماخوندیم کلی هم فیض بردیم،صلوات ودرودهم برجماعت متاهل ومجرداونم باصدای بلند
شوخی جدی جدی درنوشتن همچین پست هاتبحروتوانایی داری،اتفاقابه نظرمن برعکس عنوانش درمتن اصلی به نکته های ظریفی باخلاقیت اشاره کردی!
"دردل تاریکی ستاره هاروجستجوکن"

کلا شب زنده داریااااا، ساعتو داشته باشید!
حالا چرا برای مجردا صلوات؟!!!
خب الان اینی که گفتی من به خودم بالیدم

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 02:49 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺗﻮ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ, ﺷﻮﻫﺮ ﺟﺎﻥ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ اﺭﻭﭘﺎﻳﻲ ﺩاﺭﻩ...ﺩﻳﮕﻪ ﻛﺴﻲ ﻧﺪاﺭﻩ ﻫﻤﭽﻴﻦ ﺗﺎﺑﻌﻴﺘﻲ....
ﺻﺒﺮ ﻛﻦ ﻣﻦ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﮔﻴﺮﻡ ﺑﻴﺎﺩ ﻣﻴﺰاﺭﻣﺶ ﺗﻮ ﺯﻭﺩ ﭘﺰ ﺷﻤﻮ ﻫﻢ ﺑﺮﻭ ﺗﻮ ﻓﺮﻳﺰﺭ...ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺳﻨﻴﻪ ﺣﻞ ﺷﺪ ﻣﺰﺩﻭﺝ ﺑﺸﻴﺪ ﺑﻬﻢ
ﺑﮕﻢ ﺑﮕﻢ???

کی شب ِ جمعه فرا می رسد?/ امر ز فرماندهی کل قوا می رسد ;)
بازم بگو ببینم راه حلای دیگه ت چجوریاس!
در ضمن، فقط تو خانواده؟! یعنی افق دیدِ تو همینقده؟! من که باور نمیکنم. دوستی، آشنایی...

آترا شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 00:08 http://atranotes.blogfa.com/

خب نزائید جانم
نه تنها اقلیتها بلکه هیچ کس دیگه ای نباید بزائه چون با این اوضاع بعدش زیرش میزاد
اینکه این حرفا رو زده نفسش از جای گرم داره درمیاد
بعد یه چیزی گفته من هر چی فک میکنم نمیفهمم ! سزارین کجاش بی عفتیه ؟؟
البته این در تخصص شما نیس . دکتر زهرا باید جواب بده اینو

بابا دیگه کسی زایدنش نمیاد بخدا، نمیدونم چرا فک کرده " استان های کناری" همشون به فکر زاد و ولدن!!! انگاری که کاری ندارن جز ... (مشمول همون خود سانسوری گشت!)
من تخصص شو ندارم اما بی عفتیه دیگه!
سزارین هم نگید دیگه، رستم زاد درسته.

ساناز جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 17:37 http://missysan.blogfa.com

از این ورا ؟!!

از اون ورا!

زهرا جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 13:55 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
کاش بالای همه جزوه های ما می نوشتند نخونیدش بیخودی نوشتیم!!!
واللا...

واللا به خدا...

ﺁﺳﻴﻪ جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 13:06 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﻛﺎﺵ ﻳﻪ ﺧﻮاﻫﺮ ﺷﻮﻫﺮ ﺩاﺷﺘﻢ ﻣﻴﺪاﺩﻡ ﺑﻬﺖ...ﺗﺎﺑﻌﻴﺖ اﻭﻛﻴﻴﻴﻴﻲ...ﺣﻴﻒ ﺷﺪ

ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ

ﻣﺠﺮﺩاﻳﻲ ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﺸﻮﻥ اﺯ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ﻣﺘﺎﻫﻼ ﺷﺐ ﺟﻤﻌﻪ ﺗﺮﻩ...ﻭاﺳﻪ ﺷﺎﺩﻱ ﺭﻭﺡ اﻭﻧﺎ ﭼﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻛﺮﺩ???

همیشه پای یه " کاش" در میانه... هنوزم دیر نیست بگرد پیدا کنم برام :)
شبه جمعه مُفَرحه ذاته؟!!! D:
ما که این مدل مجردا رو نمیشناسیم، معرفی کن آشنا شیم. واللا ...
;)

آترا جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 12:44 http://atranotes.blogfa.com/

خدا زده بود پس گردنم
هر از گاهی بذار ازین پستا با حال بود
میبینم که فیلت هوس کرده زن بستونی اونم ازنوع تابعیت دوگانه دارش
+اقلیت های مذهبی علاوه بر دردهایی که اکثریت دارن یه درد بزرگ تردیگه هم دارن توو مملکت ما

امیدوارم دردت نیومده باشه
اوکی...
فیلَم نه، خودم ;)
+ درد بچه زا بودن هم جدیدا اضافه شده!!!
اینجارو ببین:
http://www.asriran.com/fa/news/332384/%D9%86%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A8%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D8%B4-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87-%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86

خانوم مهندس جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 10:35

ایشالا به زودی همونی که میخوای بیاد تو زندکی ات
یکی که تابعیت کشور اروپایی داشته باشه و ظاهری شبیه به ماریا شاراپوا داشته باشه و وقتی بهش کتاب هدیه بدی برکرده بهت بکه این بهترین هدیه ای بوده که تو عمرم کرفتم :-)
+خدا آخر عاقبت همه دهه شصتی ها رو ختم به خیر کنه
++ استفاده ابزاری از افراد به شدت نکوهیده است

++ همه ی جملات بالا رو که گفتی اون " ++ " نیست و نابود کرد...
اگه بهش بگی که من یه همچین نیتی دارم و اونم قبول کنه چی؟! باز نکوهیده است؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد