شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

برای متفاوت دیدنِ بعضی ها، شستن چشم ها به تنهایی کافی نیست


 لازمه بعضی آدم ها خودشون رو بشورن تا ما یه جور ِ دیگه ببینیمشون.


نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیا.ش پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 09:18

من پیشنهاد میکنم برای اطمینان خاطر و محکم کاری، همه دسته جمعی با رعایت اصول بهداشتی و و صد البته موازین اخلاقی و شئونات اسلامی بریم "حمام عمومی" و کیسه و سفیدآب بکشیم!!!!!!
اگرم دیدیم یکی خودشو خوب نمیشوره همگی با هم بریزیم سرش خودمون بشوریمش تا خیالمون هم راحت بشه! ایندفعه بدون رعایت شئونات اسلامی!!!!!

+این یک کامنت کاملا "کِنایی" است!

وای کنایه و ایهام نه! دخت ِ جنوب بیا ببین D:
کیمیا جان ببخش که از کامنتت استفاده ی ابزاری کردم( گفتم استفاده ی ابزاری و یاد خانوم مهندس افتادم، خانوم مهندس نیستی!!!)
راستی به نظرتون بهتر نیست که همون اولی هم شئونات اسلامی رعایت نشه که منجر به دومی نشه؟!
D:

paeez پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 01:23 http://www.paeezestan.blogfa.com

در رسائل اومده خود آب رو هم چند بار بشوریم احتیاط واجب و مستحب موکده اصلن:)

اینه که میگن هرکی پا شده یه رساله نوشته!
عزیز من با رسائل هم شوخی؟!!
دیگه تکرار نشه

الى پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 00:08

چه جورى بشورن خودشون رو؟rasty camntamo taaiid nemikoni chera:-(

با شامپو بچه ی گلرنگ ;)
be jane khodam har commenti ke be dastam berese taEd mikonam mage inke khode nevisande nakhad taEd beshe

ﺁﺳﻴﻪ چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 10:24 http://neveshtehayea30.blogfa.com

ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﺮ ﺟﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺸﻮﺭﻥ ﻗﺎﺑﻞ ﺩﻳﺪﻥ ﻧﻴﺴﺘﻦ...

حالا اگه سعی کنن خودشونو بشورن باز امیدی هست به "دیدن"شون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد