شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

صدور ِ مجوز چاپ ِ رمانِ " زوال کلنل ِ" محمود دولت آبادی توسط ِ شخص ِوزیر ارشاد!


محمود خان ِ دولت آبادی!

 دیگه با این حرکتت دل ِ وزیرو به دست آوردی و مجوز ِ چاپ ِ رمان ِ " زوال کلنل" رو به زبان فارسی گرفتی.

متمایل شدن ِ وزیر به سمت ِ دیگه هم دیدن داره.


عکس نوشت: در حاشیه مراسم تشییع پیکر محمدرضا لطفی. 

از راست به چپ: معاون و برادر رییس جمهور، وزیر ارشاد، محمود دولت آبادی.


نظرات 8 + ارسال نظر
لپ طلا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 01:50 http://sabzaby-sooraty.blogfa.com



واااااااااااااای خدا... 5 دقیقه است دارم می خندم !!! تا حالا هیچکی این واژه ی نیمچه روان شناس منو این طوری تعبیر نکرده بود!!!!

خب بالاخره یکی باس می کرد( تعبیرو منظورمه)
:)

لپ طلا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 00:28

ما به عنوان یک عدد نیمچه روان شناس، همیشه برایمان سئوال بود که در کشیدن سیگار چه لذتی است که در نکشیدنش نیست؟!!! که کم کم داریم پاسخش را دریافت می نماییم!!!

+++ ولی خداییش جناب وزیر السلطنه خیلی عصبانیه ها !!! .... در هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دارند!!!

واژه ی نیمچه از دو بخش " نیم " + " چه" تشکیل شده که هر دو نقش ِ تصغیر کنندگی! دارند و در اینجا آن " چه" بار معنایی دو برابر به " نیم " داده است!
شما برای یک دوست تمام و کمال هستید و روانشناسی زبردست :)

+++ میر مست و شاه مست و شحنه مست
مملکت رفته ز دست

بهار چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 20:33 http://yekdonyaharf.blogfa.com

سلام آقا من از زمانی که رمان کلیدر آقای دولت آبادی رو خوندم به شدت طرفدارش شدم.خلاصه که از شنیدن این خبر بسی خوشحال شدم .حالا شما هی به سیگارش گیر بده

منم دوستشون دارم به خدا
عنوان هم طعنه ای بیش نیست!!!
طعنه ای به ظاهر بینی و ... آقایان.

sab شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 21:05 http://sabinaaa.blogfa.com

پسر کو ندارد نشان از پدر:-))
سیگار دستشه؟

تو " بیگانه ی آلبر کامو" خوانش...
پـ ن پـ قلیونه

ﺁﺳﻲ شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 16:14

ﺑﻪ ﻧﻆﺮﺕ ﻣﺎﺭﻙ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﭼﻲ ﻫﺴﺖ???

بهمن!

یاسمین شنبه 20 اردیبهشت 1393 ساعت 03:17

هی میام هی میگم آخه من در مورد این پست چی بنویسم....هی باز میام میبینم نه حرفی ندارم....هی باز...هی باز میام هی...
هیچی دیگه همین
خدافظ

خب می نوشتی " به به به اون سیگار" یا " اَه اَه از او وزیر" یا " ماشاالله جناب معاون چقد شبیه ی رییسه" یا " دیگه چه خبر" ، اینا و بیشتر از اینا رو هم می تونستی بنویسی

زهرا جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
یه حسی به من میگه این آقایون قبل از رسیدن به مراسم با هم یک گیس و گیس کشی اساسی داشتند!

سلام
گیس و گیس کشی :)) بابای وزیر، بابای هرکی که گیس ِ وزیرو بکشه در میاره!

نقاشچی جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 19:26 http://naghashchii.blogfa.com

درودبرشما
احوالتون چطوره؟
چندوقت پیش که دارو برای پدرتون میخواستین اومدم وبتون والان خوشحالم که ایشون حالشون خوبه
سایش همیشه روی سرتون مستدام

سلام
خوبم، ممنون :)
از لطفتون ممنونم
ایشاالله و برای همه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد