شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

به بهانه ی روزها و شب هایی که همه ی شان، روز و شبِ پدر و مادرند

بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین...

گذر عمر فرآیندی مسحور کننده داره.

تو یه سن ِ خاص، این علایق ِ تو هستند که غالبه و ممکنه پدر و مادرت آشکارا قربون صدقه ت هم برن اما وقتی گذر ِ عمر به جاهای دیگه می برتت و سنی ازت میگذره این قضیه برعکس میشه (نه همیشه و نه همه ی موارد) و این بار همه ی تلاش ِ تو اینه که علایق اونا حرف اول و آخرو بزنه و بعدش هم دزدکی تو دلت فداشون می شی.


نظرات 12 + ارسال نظر
آترا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 09:01 http://atranotes.blogfa.com/

منکه پیرم شدم اما نفهمیدم جایگاه علایق من کجای زندگیم گم و گور شده
اما این دزدکی تو دل فداشون شدن رو خیلی پسندیدم

تو هنوز جوونی و آترای مایی...

دخت جنوب دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 05:58

بچگی هم عالمی داشت یادش بخیر...
بااین پست موافقم،بجز"دزدکی"به نظرم گفتنی هاروباس گفت فقط کافی طرف مقابلت برات مهم وعزیزباشه"پدرومادر"که دیگه عندزندگین
+گاهی براگفتن دیرمیشه
++معلومه عصای پیری خوب بجامیاری تحسینت میکنم
+++کلاقیدگذرعمرزدیم دراین حدنهایت بی تفاوتی!

بچگیا... عالی بود.
بیاو با این دزدکی هم موافقت کن که ختم به خیر بشه، با تشکر :)
+ و ناگهان چه زود دیر می شود:(
++ امیدوارم حداقل نصف ِ نصفِ بابام که در خدمت ِ پدر و مادرشه بتونم.
+++ بی تفاوتی و بی خیالی هم عالمی دارد...

لپ طلا یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 00:23

ﺁﺳﻴﻪ شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 15:45

ﻣﻴﮕﻤﺎ اﻻﻥ ﻳﻪ ﺳﻮاﻝ ﺑﺮاﻡ ﭘﻴﺶ اﻭﻣﺪﻩ....
اﻻﻥ اﺯ ﻣﺎ ﺳﻨﻲ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻳﺎ ﻧﻪ ﻳﺎ ﺷﻴﺦ???

ما برون را ننگریم و قال را
ما درون را بنگریم و حال را

sab شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 03:04 http://sabinaaa.blogfa.com

خدایا واقعا همینه واقعا
منم دقیقا همین طورم در حالى که برادرم الان اینجورى نیست و وقتى مى بینمش لبخندى مى زنم و باد پنج سال پیش خودم میفتم:-)

تو هم پیر شدی رفت...

یه شوهر برای خودت پیدا کن دیگه دیره

paeez جمعه 26 اردیبهشت 1393 ساعت 00:57 http://www.paeezestan.blogfa.com

شاید برای آقایون ابراز احساسات سخت باشه ؛ که نباید این طور باشه !
آشکـارا تحسینشون کنید و آشکـارا دوستشون بدارید!
+سایه شون روی سرتون مستدام..

سخت نیست، مدلش فرق می کنه.
آشکارا براشون هم میمیرم چه برسه به اینا که شما گفتین :)
+ به امید خدا
ممنونم

نقاشچی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 22:17

کم سن وسال!!!!!!!!!!1

بله کم سن و سال

Barannn پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:22

نقاشچی پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 16:05

بله دقیقا همینطوره و سنی از ما گذشته شیخ عزیز

در نظر بازی ما " کم سن و سالان" حیرانند

بهار پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 12:57 http://yekdonyaharf.blogfa.com

حرف حق که جواب نداره که!شوخ شب فاز اول آرزوم که تو وبلاگ گفتم برآورده شد.خداروشکر.میگم شما که دست به دعات خوبه زحمت فاز دوم رو هم بکش لطفا.

مگه نمی دونستی من " مستجاب الدعوه" هستم؟!

یعنی هرکی دعوتم کنه با کله میرم

زهرا چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 23:35 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
هیچ وقت علاقه خودم حرف اول و آخرو نزد

سلام
شما از بچگی بزرگ بودید :)

دخت جنوب چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 22:34

به به پست جدید
بعدامیام نظرمومیگم....
بعدازغیبت طولانی فعال شدی هاپسرم

روی هرچی فعاله سفید کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد