شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

(19+) هم (19+)های قدیم!

فیلم های برنارد برتولوچی اکثرا سرشار از روابط جنسی است که با بی پروایی، همه ی زوایای پنهان ِ جسمی مرد و زن و گاهی هم زوایای روحی آن ها را نشان می دهد و فیلم بار معنایی هم دارد و حتی می شود دیدنش را توجیه فلسفی-هنری! هم کرد.

اما جدیدا فیلمی را دانلود کردم با برچسب 19+ و با اسمی در ظاهر فریبنده که نوید یک درام دیدنی را می داد. بازیگران این فیلم فقط و فقط در حال " جفت گیری" بودند و لاغیر! روابط را به صورت کامل و بی پرده نشان می داد و یک " پور*نو*گرافی" به تمام معنا بود.


+ دو فیلم " رویا بین ها" و " آخرین تانگو در پاریس" را از برتولوچی دیده ام و اولی را هم حتی دوست می داشتم...

پ.ن: لینک دانلود بدون فیلطر آن فیلم " جفت گیری " هم پیش من محفوظ است، تا چه کسانی خواهانش باشند ;)


نظرات 17 + ارسال نظر
طه دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 12:44 http://voyagesautourdumonde.blogfa.com

عالیه. مرسی که این فیلم های جذاب رو معرفی کردی. برم حتما حتما ببینم. هی هی هی هی هی هی

گوارای وجود

مامان چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 18:35

واه .....یه چند روز رها تون کردم ببین چه اتیشی داری میسوزونی ؟!!!.......الان شما تنبیه لازمی ....تمام امکانات نت و غیره شما ممنوع و مصادره می شود......و در ان خیری است که شما نمی بینید ....

مامان شما نبودین آتیش سوختن داشتااا
مامان کجا بودین شما؟!
راستی اصلن کدوم مامانید شما؟!
قدم همه ی مامانا به روی چشم :)

فاطیما چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 01:00 http://muddy.blogfa.com

شوخا!میشه لینک را به ما بدهید لطفاً؟؟

ایضا حالا شد
کامنت های وب خودتم لطفا تایید کن!

فاطیما چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:59 http://muddy.blogfa.com

شوخا!میشه لینک را به ما بدهید لطفاً؟؟

حالا شد.

فاطیما چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:37 http://muddy.blogfa.com

لینک؟؟؟:)

تو از یک کلمه بیشتر چیزی نگو، باشه؟!

paeez سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 10:42 http://www.paeezestan.blogfa.com

ابراز برائت می کنیم ازین پست:|

+تحریم:|

ما نسلی هستیم که با تحریم بزرگ شده ایم.

بهار دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 22:50 http://yekdonyaharf.blogfa.com

اصلا اینا که گفتی یعنی چی؟؟
زوایای روحی؟؟؟جسمی؟؟؟؟جنسی؟؟؟؟؟
من که نمیدونم درمورد چی صحبت می کنین ولی خوب زشته نکنین این کارارو.همین امشب به سایت پیوندها گزارش میدم فیلترتون کنن.

گـــَرم تو دوستی ز ِ دشمنان ندارم باک...

black swan دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 22:03 http://mytopia.blogsky.com

یا شیخ
وسوسه مینمایید؟؟؟؟

... من شر الوسواس الخناس...

sab دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 16:01 http://sabinaaa.blogfa.com

من از فیلم+٧ دچار تهوع مى شم چه برسه +١٩:-))

7+ :))
دیدن داره

نقاشچی دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 10:59

اونوقع ها واسه اسکیس آناتومی دنبال عکس و فیلم و...بودیم یه ساقی پیداکرده بودیم فیلم وعکس واسمون میاورد توووپ اجرش باخدا

کلا فیلم و روزی رو خدامیرسونه ماچرا دانلود کنیم شیخ عزیز
یسری از این فیلم ها جدا از جنبه+19بودنشون فیلم های هنریه خیلی قشنگی هستن

من که نمیدونم این اسکیس آناتومی چی چیه؟! ولی هرچی هست به نظرم جذابه
فیلم به ماها نمیرسه، ما فیلم رسان ِ مردمیم!!
باهاتون موافقم برای جنبه ی هنری بعضیا.

آترا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 09:09 http://atranotes.blogfa.com/

حالا دیگه کارت بجایی رسیده که فیلمهای 19+ میبینی !! اونم از نوع سرشارش !!!
نه عاغا ما فراتر از گرده افشانی نمیبینیم لینکم واس خودت
* حالا کار سختی هم نیس یافتن اونچه که به تماشا نشستی

جوونی کردم شما ببخشید!!
گرده افشانی :)) باشه لینکم واسه خودم.
من که اسمشو نگفتم، مگه مشابهشو پیدا کنی

تبدیل پایان نامه به کتاب (ویژه تقویت رزومه مصاحبه دکتری)
مقایسه = ارزش هر کتاب تالیفی 15الی 22 نمره / کتاب ترجمه 5 نمره (ارزش مقاله علمی پژوهشی 5 نمره / علمی ترویجی 2 نمره/ آی اس آی 7 نمره است)
چاپ هر گونه کتاب دانشجویی/ تالیفی/ ترجمه/ کار گروهی با هزینه اندک بدلیل درنظر داشتن تنگناهای مالی دانشجویان
چاپ هر گونه کتاب درسی و غیر درسی با کمترین هزینه و تیراژ حتی 20 جلد
با راهنمایی گام به گام 24 ساعته؛ از ارسال متن تا چاپ و تحویل کتاب (ویژه کتاب اولی ها)
بدون حضور شما در تهران (ویژه شهرستانی ها) (ارسال متن با ایمیل/ واریز هزینه با عابربانک / ارسال کتب با پست)
ابتدا متن تایپ شده خود یا تعداد صفحات متن خود را ایمیل کنید/ در کمتر از 24 ساعت براساس صفحات کتاب و تعداد جلدهای درخواستی شما برآورد قیمت بطور رایگان انجام شده و کمتر از یک ماه ، کتابها را تحویل بگیرید. (با کلیه ی مجوزهای قانونی از وزارت ارشاد، اداره شابک ISBN ، کتابخانه ملی ایران و ...)
« انتشارات جــــاویــــد ْ عـــلــــم »

والا من یه مقاله ی ISI مونده رو دستم اگه خواستی بگو برات بفرستم!!!
علم کیلویی چند؟!

دخت جنوب دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 05:47

نکته مهمش اینه ک فیلم بارمعنای دارد
حالاچراتوجیه!!!؟
ازاین بعدهم میشه بهش نگاه کردکه دیدن بعضی فیلم ها بار"آموزشی"دارند.(البته درحداعتدال)
+این پست یه چیزی اون ورتره+19:D

بار معنایی داره در حد لالیگا
بار آموزشی هم که گـُر و گـُر ریخته
+ زبان ِ سرخ سر سبز را به باد می دهد؟!

کیمیا.ش دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 02:49

آخرین تانگو در پاریس رو چند سال پیش نصفه دیدم و به نظرم فیلم مزخرفی اومد!
نمایش بیش از حد و جزئی روابط جنسی، این پتانسیل رو داره که به فیلم ضربه بزنه و یه فیلم هنری و خوش ساخت رو در حد یک فیلم پورن پایین بیاره و حتی تا حد زیادی باعث تقلیل هنر و ارزش و محبوبیت یک بازیگر بشه!

+فکر میکنین من میام نازنین ترافیکمو حروم دانلود فیلمای خاک بر سری بکنم؟؟!!!!!!

آره حتی خود ِ مارلون براندو هم پشیمون بود از بازی توی این فیلم

+ نه من همچین فکری نمی کنم

زهرا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 01:29 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
کلا سردرنیاوردم چی گفتین!
من فقط فیلمهای انیمشین می بینم اونم با دوبله فارسی!!!

سلام
اگه در مورد گوش و حلق بینی می نوشتم متوجه می شدی ؟
من می بینم، خیلی بامزه ن

یاسمین دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 01:10

ما دیدیم

عزیز من نخند!
استغفار کن
گریه و زاری کن
خدایا این آدمو ببخش

ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 23:40

اﺳﺘﻐﻔﺮﻟﻠﻪ ﻳﺎ ﺷﻴﺦ...
ﻣﺎ و ﺩﻳﺪﻥ اﻳﻦ ﻓﻴﻠﻢ ﻫﺎااااا
ﺧﺪاﻳﺎ ﺗﻮﺑﻪ

ﺧﺪاﻳﻲ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻲ ﻛﺴﻲ ﻣﻴﺎﺩ و ﺩﺭﺧﻮاﺳﺖ ﻛﻨﻪ ﻟﻴﻨﻚ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻱ???

از سقف بری بالا...
هر کسی می تونه ببینه
ما هم ایضا خدایا توبه

از من گفتن بود دیگه هرکی خواست من دو دستی تقدیمش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد