شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

صَرف افعال!


اَسهلَ یُسهلُ اِسهال

اَرحلَ یُرحلُ اِرحال

اِنقرضَ یَنقرضُ اِنقراض

اِرتحلَ یـَرتحلُ اِرتحال


نظرات 9 + ارسال نظر
paeez یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 19:46 http://www.paeezestan.blogfa.com

هر وقت شیطان درون خودم رو رمی کردم میام سراغتون:)

قضیه عارفانه شد...

paeez شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 20:30 http://www.paeezestan.blogfa.com

ابواب عربی !اعلام برائت:دی

یه باره بیا هفتا سنگم بردار و من و وبلاگمو رجم کن و خیال خودتو راحت کن!

ﺁﺳﻲ جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 16:06

ﺻﺮﻑ ﻓﻌﻠﺘﻢ ﻛﻪ ﻋﺎﻟﻴﻪ ﻳﺎ ﺷﻴﺦ

درس پس می دیم ;)

خانوم مهندس جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 00:52

شعر با مصمایی (؟) بود ولی اینکه چه ربطی داشت از قوه ادراک من خارج بود

با مسما...
اسرار ازل را نه تو دانی و نه من!

خانوم مهندس پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 23:45

خزر شهر که سهله من با شما بهشتم نمیام

ما لُعْبَتِگانیم و فلک لُعبَت‌باز،
از روی حقیقتی نه از روی مَجاز؛
یک‌چند درین بساط بازی کردیم،
رفتیم به صندوقِ عدم یک‌یک باز!

خانوم مهندس پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 22:05

تو ساحل شرقی دریا کنار یه مسیر هست که میره سمت غرب
اون مسیر یه سری ویلا رو به دریا داره که به نظرم فوق العاده است دقیقا پنجره اشون رو به دریا باز میشه
...
بیخیال
ما میریم بهشت بهتر از ایناشو بهمون میدن

ما از دریا کنار یه " پرزنتیشن" بیشتر یادمون نیست
اصلا بیا بریم خزر شهر
....
به ما میدن، 72 حوری
شما خرما بر نخیل و دستتون کوتاه

آترا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 19:28 http://atranotes.blogfa.com/

ان قال عمامنا فی ایام القدیم نحن نکون کل خدمات مجانا لکن کانوا الناس مجانا فقط مع الشیبة الملایمة. . .
حیث العمام ؟!( یقرون هذه القسمة مع السوووووز)


+ ان العربیی فی حلقوم مسلمین و مسلمات کلهم اجمعین

یا جماهیر!
اسمع و اقرا المتن فوق الذکر!
انه واقعه العظیم فی الادبیات العربیه و الادبیات السابق " کان الم یکن" متلقی!

لپ طلا پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 13:05

+++ امتحن، یمتحن، امتحان!!!

استغفر یستغفر استغفار!!!

خانوم مهندس پنج‌شنبه 15 خرداد 1393 ساعت 00:31

ارتحالیدی
شمال که سیل اومد گند زد به برنامه سالانه


بیا بریم دریا کنار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد