شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

بزنگاه تاریخی

حضور داعش( دولت اسلامی شام و عراق)، سوء مدیریت مالکی و ارتش تحت حاکمیتش و فرار ارتش از از چند استان بزرگ عراق، گرفتن موصل و چندین شهر دیگر توسط داعش، امنیت در کردستان عراق( شمال عراق)، یک بار دیگر سرازیر شدن آواره ها به کردستان عراق ( نمونه دیگرش پناه آوردن مردم سوریه به کردستان بود)، حضور پر قدرت نیروهای نظامی کـُرد ( معروف به پیشمرگه) در مناطقی مانند کرکوک که ارتش عراق از آن جا متواری شد، درگیر شدن پیشمرگه ها با داعشیان و شکست دادنشان در چند جبهه، قبل تر هم که دولت اقلیم خودمختار کردستان دست به صادرات مستقل نفت به ترکیه و کشورهای دیگر زده بود... 

همه و همه یک بزنگاه تاریخی است برای کردستان عراق، باید منتظر بود تا دید زیر و بم های سپهر سیاست چه سرنوشتی را رقم می زند.


+ این فیلم ( کلیک کنید) هم می تواند سیاست خانه داری دختران را به خوبی نمایش دهد. البته همه ی بانوان گرامی که این جا تشریف میارند از این قاعده مستثنی هستند( انشا الله)

++ این فیلم برای تلطیف فضا گذاشته شده تا کسانی که از سیاست بیزارند هم " خطی خوش برای ما بنگارند" و هیچ کاربرد دیگری ندارد :)


نظرات 6 + ارسال نظر
ﺁﺳﻴﻪ پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:15

ﺁﻫﺎﻥ...
ﭘﺲ ﻫﻤﻮﻃﻨﻲ
ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﮔﻬﺮﺑﺎﺭﺗﻮﻥ ﻳﺎ ﺷﻴﺦ

این بحث یه بحث چند بعدی می تونه باشه با ابعاد حقوقی سیاسی فرهنگی و ...
ولی در همین حد، بله هم وطنیم!

آسیه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:24

شوخ یه چی بپرسم؟؟؟؟؟
خب میپرسم دیگه الان که نمیتونی جوابم بدی نپرس...ولی خب یه تبصره میذرم واسه جواب شمو...
تبصره:هر سوالی که از شما بشود مختار هستید که جواب ندهید...
سوال:آیا شما از کردان ایران هستید یا از کردان عراق؟

این همه تلاشش نشون داد که از همشهریای من نیست


ضمناااااااااااا قالب نو مبارک...

بپرس
بپرس دیگه
آهان پرسیدی
شمع کردانی و کردان دل ایران شهرند... ( از دکتر شفیعی کدکنی برای محمد قاضی)
من ایرانیم :)
متشکرم

زهرا یکشنبه 25 خرداد 1393 ساعت 17:17 http://roozhaie-zendegi.blogfa.com

سلام
باید ملافه سرتاسری میخرید که اینقدر خدشو آزار نمیداد و 3 و نیم مگابایت از حجم اینترنت ما رو هم نمیخورد!واللا...
داعش حاصل تفکرتفرقه بینداز و حکومت کن هست...
والا گروهی که وابسته به ارتش یک کشور نیست و از بودجه عمومی تغذیه نمیکنه چطور اینقدر سلاح میتونه تهیه کنه!
داعش و بقیه گروههای مسلح دیگه....

سلام
با این تفاسیر باید گفت که شما نمونه ی یک دختر خانم کدبانو هستین
همیشه گفتم، موجودیت خاورمیانه با همین گروه هاست.

بهار شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:38 http://yekdonyaharf.blogfa.com

من یه داداش دارم ازین کلیپ های دل پسر شاد کن فراوون داشت.روزی یکی واسم میذاشت و نیم ساعت جلوی من از خنده غلت میزد اما من با فقط بهش لبخند میزدم و برای جبران محبت هاش پارسال براش زن گرفتم.الان دیگه گوشی نوکیا 1100گرفته کلا یکسالی هست کلیپ ندیده.به موقع و با صدای آروم و خیلی متشخصانه میخنده .یه پارچه آقا شده واسه خودش.البته بعضی وقتا عذاب وجدان سختی بهم مستولی میشه.
اینجور خواهری هستم من.میخوام واست خواهری کنم شوخ شب.آماده ای؟؟؟

والا ما از این اخلاقا نداریم ولی خدا از خواهری کمتون نکنه

بهار شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:00 http://yekdonyaharf.blogfa.com

شوخ شب داشتیم؟؟؟؟؟؟ نه میخوام ببینم داشتیم؟؟؟؟؟

داعشو میگی؟! نه جدیدا پیداشون شده ( آیکون خود را به کلی به کوچه ی علی چپ زدن)

لپ طلا شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 22:08

سلاااااااام....

آقا ما که از این داعش سر در نیاوردیم..... در نتیجه ترجیح می دهیم که مراتب اعتراضمان را نسبت به فیلم بیان نماییم!!!

سلام

خودشون هم نمیدونن می خوان چی کار کنن؟!!
اعتراض وارد نیست :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد