شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

یادداشتم نمیاد!

کاریش نمیشه کرد، یادداشتم نمیاد، چیزی ندارم بگم ولی عرصه رو خالی نمی کنم تا شما "دلواپس" نشین.


نیم ساعت بعد!

بعد از خواندن این خبر (کلیک کنید) خودم را از منظر داعشیان مستوجب عقوبت دانستم، چون هم زیاد فوتبال نگاه می کنم و هم هر از گاهی ریش پرفسوری می گذارم. اما نکته ی انحرافی این خبر به نظرم این است که ما چقدر از این قوانین من درآوردی داعش تعجب می کنیم و کم مانده است که شاخ در آوریم باید به دیگرانی هم که از ما خبردار می شوند و هر از چندی شاید یک جا بخوانند و ببینند و بشنوند که در ایران "گشت ارشاد" مسئول جمع آوری بدحجابان است و در بعضی از ادارات آقایان حق ندارند با آستین کوتاه وارد شوند و ... ، حق بدهیم که ما را یک " گونه" ی خاص نگاه کنند و شما خود حدیث مفصل خوانید از این مجمل.


نظرات 6 + ارسال نظر
ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:18

اﻻﻥ ﻓﺴﻔﺮ ﺳﻮﺯﻭﻧﺪﻡ ﺑﻪ ﻛﻨﻪ ﻣﻂﻠﺐ ﭘﻲ ﺑﺮﺩﻡ

اصلا من خسته نباشم.

آسیه پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 15:06

برای دلنگرانی های زندگی شخصی...

زندگی به کامت شیرین باشه :)

ﺁﺳﻴﻪ پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:12

ﭼﺮا ﺩﺭﻭﻍ ﺑﮕﻢ ﻣﻦ اﻻﻥ ﻏﺼﻪ ﺩاﺭﻡ اﺻﻼ ﻓﻜﺮ ﻋﻤﻴﻖ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﻛﻨﻢ...

غصه؟! برای چی؟!

آسیه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:16

نه دیگه توقع همچین مقایسه ای نداشتم...

یه خرده دقیق به قضیه نگاه کن می فهمی مقایسه از چه بابتی هستش!

لپ طلا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 21:17

+++ دهان بنده به اندازه ی مجموع عرض شانه ی خودم و مهربان همسر؛ از آن جهاد نکاح گروه داعش و جدول زمان بندی اشان برای این امر جهادی!!! باز مانده است، بسته هم نمی شود!!!

البته ناگفته نماند که این خبر رو من فقط از خبرگزاری های ایرانی شنیدم و همین خودش شک و شبه به وجود میاره هرچند هر عمل عجیب و غریبی می تونه از اینها سر بزنه، متاسفانه.

shirin دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 01:29 http://dokhtari.blogsky.com

از داعشیا نترس
منم لینک کن

نمی ترسم، بیشتر نگرانم!
شیرین شیرینه شیرین گشت که سم
عشق تو تیشه دایسه ده سم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد