شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

آرزو بر جوانان عیب نیست ( 2 )


تازه گیا یکی از آرزوهام اینه که یکی از دوستان وبلاگی بهم کامنت خصوصی بده و بگه فلانی برای کادوی تولدت یه تبلت گرفتم، آدرس بده برات بفرستم!

چیه؟ فکر کردین امکان نداره؟ اما من دلم روشنه، هستن آدمایی که آرزوهای دیگران رو برآورده کنن.

خوش خیالیه؟ باشه. آرزو بر جوانان که عیب نیست.


مهلت ارسال ِ آثار برای امسال تا اول تیر و برای سال های بعد، از اول تیر امسال تا هر موقع که قسمت شد.


+ یک پیشنهاد، می تونید چند نفرتون با هم هماهنگ گنید و کادو رو بگیرید تا توی این اوضاع بد اقتصادی بهتون فشار نـَیاد.

++ این پست تا برآورده شدن آرزو، همین بالا بالا ها می مونه.


نظرات 26 + ارسال نظر
sab جمعه 6 تیر 1393 ساعت 10:00 http://sabinaaa.blogfa.com

ى چند روز نبودم چقد اتفاق افتاد
اول تولدت مبارکککککک
شوخى تو هم تا کسى بهت سر نزنه بهش سر نم زنیااا
راستى تىلت خواستى بگیرى فقط اپل

دقیقا چند اتفاق؟!
ممنون :)
اینبار که عکس این قضیه صادق بود و من سر زدم بعد تو اومدی!
راستی خواستی کادو برام تبلت بگیری فقط اپل بگیر، با تشکر

آسیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 00:06

4 ماه هست که ندیدمش و پستشم نمیکنه

گذاشته با سوغاتیای بلاد کفر و سوغاتیای مکه یه جا بیاره بده

باشه پستش میکنم کوچه بغلی

به نظر من قیدشو بزن، قید همسرتو نمیگمااا، تبلتو میگم
بفرست همون کوچه بغلی من میگیرمش

آسیه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:22

هر وقت تبلت من به دستم رسید تبلت شما هم میرسه
یه مشترک بوجور سال دیگه کادوی تولد تبلت هدیه بده

سوغاتی یه تبلت واسه ما گرفتن هنوز به دستمون نرسیده...4 ماه داره ازش میگذره
اصلا تبلت خوب نیستش

این مشترکا دست آدمو تو پوست گردو میذارن، 4 ماه؟؟؟!!!
خوب نیست؟! زنه و حرفش؟! بفرست برای من و خودتو از شرش خلاص کن

ریوار دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 11:57

این پست که فعلا معتبره

منم هنو تبلت ندارم
بعدخرید میایم ادرس میگیریم ازتون

حالا حالاها اعتبار داره شدید
پس من منتظرت میشینماااا

لپ طلا دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 08:37

آقا درسته که امروز دوم تیره!!! اما خب صبح اول وقته و خیلی از دیروز نگذشته.......
تولدتووووووووووووووووووون مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک باشه.... امیدوارم یه عیدی تپل از خدا هدیه بگیرید..... تبلتو که بالاخره می شه خریدش( اینو جدی می گم)!!!

اما در هر حال بنده تبلت رو پست کرده به پاوه !!!! می تونید برید اداره ی پست اونجا تحویلش بگیرید!!! بی زحمت تولدم جبران بفرمایید!!! پیشاپیش ممنون می باشم!!!

اصلا تبریک تولدی که یه روز ازش گذشته باشه بیشتر به آدم می چسبه

حالا چرا پاوه؟! اشتباهی فرستادی رفت! راه جبران نذاشتی...

بهار دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:08 http://yekdonyaharf.blogfa.com

سلام شوخ شب.امیدوارم از مارک تبلتی که فرستادم راضی باشی.دیگه توانم در همین حد بود.انشاءالله که سال های بهتری رو پیش رو داشته باشی.تولدت مبارک.
راستی نمیخواد تشکرکنی.ما اهل اینجور تعارفات نیستیم.

نه حتما باید تشکر کنم
مرسی از این همه خوبی و لطف
:)

آسیه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:41

این کیک تولدت
http://img1.tebyan.net/Big/1392/10/86311342089113166718021812642211901198.jpg
اینم کادوی تولدت
http://pooshak.parsj.ir/upload/uc_1087.jpg
که این توشه
http://up.paypersell.bz/uploads/1417919159.jpg

مرسی از این همه لطف.

آسیه یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 23:19

تولد تولد تولدت مبارک///////////مبارک مبارک تولدت مبارک

مچکر مچکر
متشکر
:)

paeez یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 11:21 http://www.paeezestan.blogfa.com

yon.ir/amxJ

همراه با تبریکـات ارغـوانی ؛ صد سال به این سالهـا:دی



به این سال ها نه، به سال های بهتر...
ممنون :)

دخت جنوب یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 07:20

اینم ازکادوماناقابله....

دخت جنوب یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 07:11

حقارت واژه هاراوقتی دیدم که نتونستن مهربانیت راتوصیف کنند
باورکن ماه هاست زیباترین جملات رابرای امروزکنارم میگذارم
امروزاماهمه جملات فرارکرده اند...
همینطوربی وزن وبی هواآمدم بگویم
"تولدت مبارک"

اصلا اینجور شد بدو بیا بغلم ( کما فی السابق با حدود و ثغور اسلامی).

ممنون :)

revar یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:29

tableta

roj bun a te piroz be

tablet

das xosh revare barez

ﺁﺳﻴﻪ یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:16

ﻣﻨﻆﻮﺭﻡ اﻳﻨﻪ ﻛﻪ ﻛﺎﺩﻭﺑﮕﻴﺮﻡ ﻭاﺳﻪ ﺷﺨﺺ ﺷﺨﻴﺺ ﻣﺸﺘﺮﻙ ﺟﺎﻥ

ﭘﻴﮋاﻣﻪ ﻛﻪ 200 ﺗﻮﻣﻦ ﭘﺎﻡ ﺁﺏ ﻧﻤﻴﺨﻮﺭﻩ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ???

اگه جنسش ابریشم نباشه نه نمیخوره!

آترا شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 16:46 http://atranotes.blogfa.com/

حالا تولدت کی هس ؟

اول تیر...

paeez شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 13:59 http://www.paeezestan.blogfa.com

ایشالا به اون درجه عرفـان(فربه) هم برسیم:دی

+تولدتون کی هست ؟:)

رسیدین، خبر ندارین.

+ می خوای چیکار؟! که دل بسوزونی؟! گیرم که اول تیر تیر اول را نوش کرده باشم، که چی بشه؟!

گندم جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 22:46 http://gandomzaar.blogsky.com

امیدوارم بیل گیتس فارسی بلد باشه... گاهی هم بلاگ اسکای چک کنه

نیازی به بیل گیتس نیس، شما همگی بیل گیتس منید...

paeez جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 12:24 http://www.paeezestanblogfa.com

روبان ارغوانی و کاغذ کادوش با من :)

+می دونم خیلی ولخرجم!!:)

ولخرج کلمه ی خیلی لاغریه ( در مقابل کلمه ی "فربه" که دکتر سروش به کار می برن )

یاسمین جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 02:58

خوب شما که تبلت میخواین بیاین ماشینو بدین من تبلتمو میدم شما؟
موافقین؟

من یه نقد می گیرم یه نسیه میدم، تبلتو نقد می گیرم و ماشینو نسیه میدم، قبوله؟!

بهار جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 00:05 http://yekdonyaharf.blogfa.com

تبلت؟؟؟؟؟؟؟
فعلا شما یه جوری خودتو با همینا سرگرم کن. آرزو عیب نیس ولی توهم عیبه.بده.زشته.

بخند!
ما کلا سرگرم هستیم شما زحمت نکش
اگه توهم بده تو هم (too ham) که بد نیست، تو هم رفت سگرمه هام، برو کنار بذار باد بیاد

آسیه پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 15:09

ااااااااااااااا چه خوب راهنمایی کردی
تولد امسال فهمیدم چی کادو بگیرم

استغفرلله مسخره چیه؟؟؟

کادو بدب نه کادو بگیری!

لا یسخر...

fatima پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 13:55 http://muddy.blogfa.com

Age behet begam cheghadr bedehkare ashkhase haghighi va hoghughi hastam az alan ta avale tire sale dge gerie mikoni:|

همگان در وادی فقر و فلاکت سیر می کنیم...

یاسمین پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 03:36

دارم پیامک میدم به این برنامه فوتبال شبکه سه امتیازم بالاست جایزش تبلته
برنده شدم حتما میدمش به شما
قول شرف میدم

شما لطف می کنید ولی من خودم دارم شرکت می کنم و احتمال بردن ماشین رو هم دارم!!!

ﺁﺳﻴﻪ پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 02:10

ﭘﺲ ﺗﺒﻠﺖ ﺭﻭ اﺭﺳﺎﻝ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﻪ ﻛﻮﭼﻪ ﺑﻐﻠﻲ

منو مسخره نکن خدا پس کله ات میزنه هاااا

دخت جنوب چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 14:19

سلااااام
خوبی رفیق نازنین؟
من نبودم این مدت چه پستهای خفن ی گذاشتی:))
نمونه ش،پستی که قراراون بالابمونه تاکادوی تولدت وبگیری!عجیب غافلگیرشدم...بااین اوصاف واحوالی که شرح دادی تاکادونگیری بیخیال نمیشی انگار: D
شوخی شامل حال منم میشه؟؟؟

به به، سلام دخت جنوب عزیز
از احوالپرسیای شما بد نیستیم، تو چطوری؟!
چشات خفن می بینه :)

شک نکن که یکی از ارکان رکین طرف صحبت این پست تو هستی.

آسیه چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 13:13

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام...خوبی شمو جانا؟

کادو تولد با کیک خامش از طرف شمو هستاااااااااااااا

حالا وسعمون به تبلت نرسه به یه جفت جوراب میرسه

آدرس لطف کنید

به به به این سلام :)
شکر، بد نیستم. شمو خوبی؟!
جوراب مال روز مردِ ، کادوی تولد پیژامه بدین که توعی در کار باشه.
ما کوچه ی بغلی میشینیم.

لپ طلا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 00:18

سلااااام....

آقا بی زحمت اسم منم به جمعِ دارایان این آرزو اضافه بفرمایید... بی زحمت گلکسی باشه، 10 اینچ!!!

با تشکر ویژه!!!

آیپد ایر هم خواستی بگو، تعارف نکنی یه وقت...
شانس مارو نگاه تورو خدا!

تشکرت تو حلقم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد