شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شاه کار موسیقیایی

موسیقی ایرانی به کمال رسید.

 این خبر بعد از پخش شدن این آهنگ ( کلیک کنید) در اذهان متبادر شد!

آهنگی با مضامین والا و محتوایی عالی و سرشار از لحاظ موسیقایی که گوش را می نوازد.


نظرات 10 + ارسال نظر
fatima پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 02:38 http://muddy.blogfa.com

A koja fahmidi???!!:-(

از اینجا...

آسیه چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 01:30

آخه من منتظرم که شیخمون بهم یاد بده

این کاره نیست!

آترا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 15:14 http://atranotes.blogfa.com/

خب من الان کاملا ملکه ی ذهنم شد که ساعت پنجا صفای نونوایی شلوغه
در ضمن جناب تهی دست عاشق پیشه وختی بانوتون با چوب نیم سوز حسابی از خجالتتون در اومدن اونوخ ببینم بازم ندای سفره ی لبخند و نان مارا بس است سر میدی یا نه ؟

برو برو مارو سیاه نکن تو خودت عباس آشی هستی که کنار نونوایی مغازه داری

از این کنسرو لوبیاها که تو تبلیغ می کنی بهمون بده مشکلی نیست، والاااا

یاسمین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 13:06

ایضا

آسیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 01:24

بخاطر اینکه قشنگ به کُنهِ شعر پی ببرید شعر این آهنگ رو براتون نوشتم...
شاعرش کجاست بریم زیارتش؟؟؟

ساعت پنجِ ننه
برو نون بیگیر / بخدا جون ندارم
ساعت پنجِ
ننه برو آش بیگیر / به جوون تو پَنچَرُم

عباس آشی که بسته / مونوم که خواب و خسته
صف نونوایی شلوغه / مشتری دسته دسته
ساعت پنجِِِِِِِ
خوابُم میاااااد / ننه هی گیر نده
بی خوابی به سرم زدم / ننه جون کاکات پیله نکن
خوابُم میاد / هی گیر نده
مُ اصلا پول ندارُم / چن وقته بیکارُم
جنسام توی وانت / این شده کارُ بارِم

آسیه خودت چرا یک ترانه " نمی سرایی" رو دست این بابا بلند شی؟!

fatima سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 01:10 http://muddy.blogfa.com

Aziiiiizooommm:-D:-DB-):-D

فاطیما من چرا احساس میکنم یکی از آهنگسازای این شاهکار تو بودی؟!

آسیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 00:35

الان مصداق قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم شدم

آخه مشکل دو جاست...هم نابلدم هم استغفرالله توبه زن آقای حاجی رو چه به ای کارا

پس خرما بر نخیل و دستت کوتاه!

آسیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 00:10

الان حس عروسی بهم دست داده

نعوذ بالله یعنی کمر مبارک در حال دوران از راست به چپ و چپ به راست است و یا ریتمی عربی داره با فراز و فرود بی شمار؟!
خدایا توبه.

بهار دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:48 http://yekdonyaharf.blogfa.com

یعنی مفهوم ومضمونه که ازین ترانه شر شر میکنه.من الان تو شوکم و زیاد نمیتونم حق اثر رو به جا بیارم .میرم دوباره برمیگردم.احساس میکنم روحم توانایی هضم این همه رو یهویی نداره.

شر شر؟! داره فوران میکنه

گندم دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:42 http://gandomzaar.blogsky.com

حال مکاشفه و مراقبه بهم دست داد... دامنی گل خواهم آورد هدیه ی اصحاب را...

ما تهی دستان عاشق پیشه ایم
سفره ی لبخند و نان ما را بس است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد