شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

شوخی های شبانه

هرگز کسی این گونه فجیع به کشتن خود برنخاست که من به زنده گی نشستم

پاهاتو بیار ببینم!


قبل از هر کاری لطفا اینجا را حتما بخوانید!


مکالمه ی بین دختر پولدار و نامزدش:

دختر: عزیزم دوسم داری؟

پسر: این چه حرفیه؟ بله که دوست دارم!

دختر: عزیزم جوراباتو درآر و پاچه هاتم بده بالا... حالا بگو دوسم داری؟

پسر: آخه جورابام بو میده!

دختر: اشکال نداره.

پسر: باشه قبول ولی یه خورده برو عقب چون من این جور وقتا ناخودآگاه پاهام بد جور تیک دراه...


پ.ن: من یک خواهش از این آقایان کارشناس دارم که تورو جون هرکی دوس دارین دیگه از پاچه بالاتر(یه کم بالاتر از بالاتر!) نیاین که دیگه سایتای خبرگزاری ما از گفتنش معذور می مانند و ما در جهل مرکب خواهیم ماند... با تشکر!



نظرات 6 + ارسال نظر
نفس جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 06:33

مدت زمان مدیدی است می خوانمتان شاید نزدیک 6 ماه !
بدون ردپا امده ام و رفته ام
علی الظاهر شخصیتتان هنوز برایم مبهم است.
معمولا وقتی به وبلاگی سر میزنم خیلی زود با روحیه، اعتقادات و افکارش اشنا میشم .ولی شماراهنوز نه..
با اینکه بعضی کلمه هایتان برایم سخت هضم شده یا هنوز سرگلو مانده ولی بازهم امده ام
راستش نمیدانم چرا !!
وقتی به وبلاگم بیاید فاصله هاراحس کنید
البته این فاصله هم شاید درست نیست
فکری که هم اکنون از ذهن گذشت این بود.:
شاید فرات همان م نِ واقعی ام نیست ..
خودم هم نفهمیدم چه نگاشتم اگر شما چیزی متوجه شدید ماراهم خبر کنید
اخر قرار نبود ردپایی بگذارم اینجا!
کامنت خصوصی باشد بهتر است خود دانید

اول از همه، شما فرمودید کامنت خصوصی باشد و بافاصله نیز گفتین که خود دانم! با اجازتون من کامنت رو منتشر می کنم.
شما هم قبول می فرمایید که 6 ماه خیلی کم است، آن هم 6 ماه ِ مجازی، که بتوان یک نفر را شناخت و دیگر اینکه ابهام در شخصیتی که شما بهش اشاره کردین درست باشد چون از کوزه همان برون تراود که در اوست...
بودنِ فاصله به خودی خود امر ِ ناپسند و نکوهیده ای نیست، من به فاصله های فکری اعتقاد دارم ولی این دلیل ِ آن نمی شود که من کسی را ذم و یا حتی مدح کنم! من به روح ِ مدارا کردن اعتقاد دارم و باید هم اینجوری باشد.
خوب کاریی کردین که ردپا گذاشتین چون باعث آشنایی بنده با خودتان شدید، ممنون از حضورتون.
بعد ها نوشت: ردِ پایتان حذف شد، باشد که قبول درگاهتان باشد!

maryam شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 04:35 http://soir.blogfa.com

عجب پارادوکسی بود من هنگ میکنم گاهی... الانم توی همون موقعیتم...

با یه ریستارت درست میشید آیا؟ ;)

شهرآشوب جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 17:38

اینطور مشکلی از مرورگرِ اکثرا
اگه از اکسپلورر استفاده می کنید
بهتره از کروم استفاده کنید

هر چند هر چی غیر اکسپلورر بهتره

به شدت به کروم علاقمندم و از IE متنفر! ولی با چندتا مرورگر امتحان کردم، هم این دوتایی که شما گفتین هم اپرا. ولی مشکل پابرجاست!

شوخ ِ شب جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 14:58 http://shokhi.blogsky.com

باید خدمت تمام دوستانی که اینجا تشریف میارند و کامنت میگذارند عرض کنم که من به وبلاگ های تک تک شما (اگر گذاشته باشید) سر می زنم و می خوانمتان ولی نمی دانم چرا چند مدتی هست که من نمی توانم برای خیلی از وبلاگ ها کامنت بگذارم، یک ایراد فنی که من نمی دانم چطوری باید رفعش کنم.
این را گفتم تا خدایی ناکرده فکر نکنید که این تعامل یک طرفه است.

شوخ ِ شب.

شهرآشوب جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 12:05


رنگ پوست و سلول ها ی پوستی مد نظر نیستا!

فعلا حرکت و وضعیت کلی مطرحه !

دقیقا.

ملوسک جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 03:15 http://www.malusak72.mihanblog.com

سلام عزیزم
وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم .
مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم .
www.malusak72.mihanblog.com

موفق باشی گلم

ملوسک من، یه بار دیگه بگو به من گلم ولی تو فعلا پاهاتو بده بهم ببینم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد